Complaint: wanneer wordt ons probleem opgelost?

user-205722 on 17 October 2013 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 6 oktober 2011 hebben wij een bankstel gekocht. Verleden jaar merkte wij dat de bank op sommige plekken inzakt. Mijn dochter heeft hier melding van gemaakt door naar Woonsquare te bellen. Ze kreeg toen te horen dat ze een brief moest sturen. Dat heeft ze gedaan en hebben we afgewacht. Jammer dat ze geen kopie gemaakt heeft van de brief, we konden geen kopie maken destijds. Doordat er wat prive aangelegenheden aan de hand was, hebben we de bank noodgedwongen moeten laten voor wat het was. Enige tijd geleden heeft mijn dochter wederom contact opgenomen en toen werd er gezegd weer een brief te sturen naar het hoofdkantoor.
Dat heeft ze gedaan en tot mijn verbazing heeft zij na, enige tijd weer niets gehoord te hebben, weer gebeld en toen moest de brief naar service nederland. We vroegen toen waarom ze dat vanuit het hoofdkantoor niet hadden gedaan. Een kleine moeite lijkt mij. Nu moeten we weer een brief maken, maar het houdt ook bij ons een keer op. We hopen dat er nu iets aan gedaan gaat worden en vertrouwen op uw medewerking. Het fact.nr. is 90064771 en klantnummer is 61044.

Desired solution:

Dat het bankstel opgevuld wordt, dat is het enigste wat wij vragen. Uiteraard zonder kosten.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Woonsquare about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

All complaints of