Complaint: Misleidende advertenties en aanbod BMW Navigatie systemen

user-205808 on 15 October 2013 about Car audio expert in Spijkenisse in category Auto Onderdelen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb informatie opgevraagd bij car audio expert te spijkenisse over een navigatie systeem voor de bmw e46. ik heb ook op de website www.caraudioexpert.nl gekeken naar de betreffende navigatie.

zowel als op de website en de advertenties op marktplaats wordt door dit bedrijf misleidende informatie gegeven.

zo wordt er beweerd dat de android toestellen geleverd worden met TMC ontvanger. Dit is niet correct. Navigeren met android moet met voor TMC een betaald abonnement afsluiten

Er wordt ook beweerd dat deze systemen de boordcomputer ook overnemen. Dit is ook niet waar. Gewoon larie.

telefonisch vroeg ik ook naar de mogelijkheden voor een Aircopaneel om de airco unit omlaag te plaatsen. Zegt de man in gebrekkig nederlands je hebt geen paneel nodig we kunnen het zo vast zetten met tape.

ik vondt het wel belangrijk om deze informatie te delen wat dit kan echt niet.

Ik heb inmiddels mijn keus op een concurrent van caraudio expert in spijkenisse laten vallen en heb de radio zojuist bij hun besteld.

Desired solution:

geef de consument correcte informatie en verkoop geen larie.
dit is pure bedrog en naar mijn mening als de verkoop al met bedrog begint kan het eind nooit goed zijn

wees gewoon eerlijk en zeg dat je chinese makelij verkoopt en maak het niet mooier dan het is.

Dit soort webwinkeltjes schaadt het vertrouwen van de consument!!

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Car audio expert in Spijkenisse about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Car audio expert in Spijkenisse

Comment by poster of the complaint

10 years ago - wat een grote onzin. ik lees in al jullie klachten dat jullie naar jullie concurrent verwijzen, maar ik heb hun naam niet eens genoemd. Echt kinderachtig. Ik heb u net zelf telefonisch gesproken en gisteren ook en toen gaf u zelf aan dat u het met TAPE wilde vastzetten. Zal wel een afbeelding maken van mijn telefoon log wanneer mijn rekening binnen en deze aan deze klacht toevoegen ! RDS HEEFT NIETS TE MAKEN MET TMC. Poets je kennis op. Voor mij einde verhaal, en ik heb gezegd dat ik de navigatie bij een concurrent besteld heb. Dit zou Dynavin of inbouwnavigatie kunnen zijn naar zou het ook niet kunnen zijn. Ik heb geen namen genoemd en maak dus ook geen reclame want daar wordt ik niet voor betaald. Standpunt is duidelijk en mijn bestelling is ook geplaatst, dus voor mij bent u vergane glorie !

Message from Car audio expert in Spijkenisse

10 years ago - je hebt hun naam niet genoemd maar geeft wel aan 'een concurrent van car audio expert in SPIJKENISSE' tel jij maar eens hoeveel concurrenten er in spijkenisse zijn, wel hilarisch. Aangifte bij Klacht.nl en de politie zal gedaan worden wegens verspreiden smaad en laster. Als je echt zo geloofwaardig over wilt komen, zou je eerst eens moeten beginnen met juiste klantgegevens bij de klacht te zetten, het adres klopt voor geen meter en telefoonnummer ontbreekt ook. dat is pas kinderachtig. stoer om je klacht hier te plaatsen na een simpel telefoongesprek terwijl je niet eens klant bent

Responded on 17 October 2013 at 07:42

wat een grote onzin. ik lees in al jullie klachten dat jullie naar jullie concurrent verwijzen, maar ik heb hun naam niet eens genoemd. Echt kinderachtig. Ik heb u net zelf telefonisch gesproken en gisteren ook en toen gaf u zelf aan dat u het met TAPE wilde vastzetten. Zal wel een afbeelding maken van mijn telefoon log wanneer mijn rekening binnen en deze aan deze klacht toevoegen ! RDS HEEFT NIETS TE MAKEN MET TMC. Poets je kennis op.
Voor mij einde verhaal, en ik heb gezegd dat ik de navigatie bij een concurrent besteld heb. Dit zou Dynavin of inbouwnavigatie kunnen zijn naar zou het ook niet kunnen zijn. Ik heb geen namen genoemd en maak dus ook geen reclame want daar wordt ik niet voor betaald.

Standpunt is duidelijk en mijn bestelling is ook geplaatst, dus voor mij bent u vergane glorie !

Comment by poster of the complaint

10 years ago - Ik had de klacht afgemeld omdat ik er klaar mee was maar ik ga hem weer online plaatsen. Je moet goed lezen, Ik heb gezegd gekocht bij een concurrent van caraudio expert in spijkenisse, dat wilt niet zeggen dat ik het toestel bij een ander in spijkenisse gekocht hebt. Toen ik je belde heb ik ook met een geblokkeerd nummer gebeld en dat komt gewoon omdat ik niet wil dat mensen nou precies zoals jij zelf mij nummer hebben en mij met onzinnige zaken lastig gaan vallen. Het adres klopt niet? Alexandriestraat 70 in rotterdam woon ik, heb lef en kom langs voor een kop koffie ! Het nieuwe systeem zit inmiddels in mijn auto en kan ik je dit gelijk ook laten zien. aangifte bij de politie moet je zeker doen want ik zit zelf bij de bijzondere eenheid interventie bij de politie. Laat me het aangifte nummer weten zal ik een goed woordje voor je doen. schandalig, maar gelukkig geef je nu wel toe dat ik je gesproken heb en dus niet van 1 van je concurenten ben zoals je gelijk wel gesteld hebt. De klacht gaat weer online !

Comment by poster of the complaint

10 years ago - beste nog even het volgende. Je geeft aan in je advertenties dat je Sygic voor android levert. Als je op sygic TMC wilt, wat dus niet standaard is zoals je wel aanbiedt !! , moet je real time traffic management aankopen via de website van sygic. Dit is een jaarlijks abonnement en afhankelijk van welke landen je allemaal deze real life traffic management (TMC) wilt ontvangen kost het je jaarlijks een vast bedrag dat varieert van 20 euro tot 100 euro per jaar. dus nogmaals RDS HEEFT HELEMAAL NIETS MET TMC TE MAKEN. Je weet dus zelf niet eens wat je verkoopt, hoe ga je je kopers dan ever ooit bevredigen. Overigens ik heb nog geen aangifte nummer van je mogen ontvangen. Daar zit ik toch wel met smart op te wachten. Sven.

Message from Car audio expert in Spijkenisse

10 years ago - Hierbij een screenshot van de TMC via RDS: http://i410.photobucket.com/albums/pp190/car-audio-experts/tmc-1.jpg Doe de volgende keer aub beter je huiswerk en focus jezelf op je eigen zogenaamde politie interventie werkzaamheden in plaats van je eigen met andere branches gaan bemoeien alsof je alles beter weet, wij hebben ruim 10 jaar ervaring, laat deze klacht alsjeblieft staat dan ziet iedereen hoe je voor schut staat. In ieder geval wens ik je veel plezier met je nieuwe systeem en o zo gewilde TMC abonnement. Wanneer heb ik toegegeven dat ik je gesproken heb? En dan zeg je dat ik gebrekkig nederlands spreek? Ik spreek honderden klanten per dag, kan zijn dat jij er een van bent geweest. Wel toevallig dat je vooraf al weet wat er gaat gebeuren en daarom zonder nummer herkenning belt. Ik heb wel wat beters te doen dan klanten lastig te vallen met telefoontjes, weer een smoes, en dat voor een lid van bijzonder politie interventie, wat een humor, prullenbakken legen zeker Je volgende klacht gaat zeker over een arts waarbij jij beweert dat een voet uit 6 tenen bestaat

Comment by poster of the complaint

10 years ago - Oh oh oh weer de mensen misleiden!! We hebben het over TMC op Sygic android systemen!! Moet je niet een foto van een TMC op een Windows toestel plaatsen! Je zet jezelf voor schut !! 10 jaar ervaring terwijl je bedrijfje slechts 2 jaar ingeschreven staat bij de kamer van koophandel ? En waar spreek je die zogenaamde honderden klanten dan ? In je huiskamer of heb je een slaapkamer ingericht als ontvangst ruimte !! Je gebruikt als camouflage lever adres van een ruimte van een derde in Spijkcity ! Het leuke van mijn baan is dat ik makkelijk dingen natrekken en echt rooskleurig is het niet. Alleen dan weer erg jammer dat ik die gegevens niet in het openbaar mag gooien. Als ik zo je telefoon rekening van je mobieltje bekijk dan ontvang je niet echt veel gesprekken ! Je telt zeker sterren ipv van klanten ! Je houding hoe je op Een klacht cq suggestie reageert zegt al genoeg over je zogenaamde ervaring ! Ben blij dat mensen dit zullen lezen zodat ze weten wat ze te wachten staat als ze iets bij je kopen en ze een probleem Hebben! Geen service maar een grote bek ! Ik heb verder niets met je. ik heb informatie bij je opgevraagd nav informatie die op je website staat en die informatie is niet correct. Dat betekent dat je mensen misleidt. en daar heb ik zo een pokkenhekel aan. Jij betaalt niet eens op een eerlijke wijze je invoerrechten bij de douane via DHL en UPS, laat staan alle licentie rechten die je omzeilt door chinese meuk te leveren. Er zullen er genoeg zijn die dat ook doen, maar toevallig kwam ik bij jou terecht, nou en dan ga je in discussie met mij met een grote bek en een hele zee vol leugens. Schandaal is het, zogenaamde bedrijfjes zoals die van jou zouden geen bestaansrecht mogen hebben. Wil je dat wel, begin dan maar eerst eens met eerlijkheid te verkopen door correcte informatie te geven. Als afsluiter op deze discussie.. welk merk lever je eigenlijk ?? :)

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Car audio expert in Spijkenisse

Message from Car audio expert in Spijkenisse

10 years ago - We zaten hiervoor in het buitenland maar zo ver kan je niet nadenken geeft niets. Ik heb je gegevens opgevraagd bij hoofdagent O. K. te Rotterdam Zuid en hij weet zoals ik al verwachtte niets van je bestaan af. Aan de hand van je opschepperij en taalgebruik weet ik nu 100% zeker dat het toch om de concurrentie gaat. Ik had even mijn twijfels. Om 9.15 kom je aan op je werk in je kleine kantoortje en omdat je niets anders te doen hebt ga je maar een roman schrijven met opschepperij over telefoonrekeningen, licenties, invoerrechten etc. haha. BESTE MENSEN DEZE PERSOON DEED ZICH VOOR ALS LID VAN BIJZONDERE EENHEID INTERVENTIE BIJ DE POLITIE, die om 9,15 uur niets te doen heeft. Maak je liever druk om het dure toestel wat je nu zogenaamd gekocht hebt, wat voor merk is dat en waar het vandaan komt. Maak je daar maar druk om en dan wens ik je veel plezier ermee. Ik lieg klanten tenminste niet voor waar de producten vandaan komen. MADE IN GERMANY? haha wat een grap. Je stuurt wekelijks je defecte producten terug naar CHINA. Ik hoef jou niets te verantwoorden want je bestaat niet voor mij. Je bent geen klant. Ik maak me druk om echte bestaande klanten iets wat jullie als concurrent niet doen. GODZIJDANK ben je geen klant van me (gaat ook moeilijk als je van de concurrentie bent)

Comment by poster of the complaint

10 years ago - hahahahaha.. ik lach me stuk.. hoofdagent rotterdam zuid ????? ja joh die heeft echt alle informatie over alle eenheden en alle personen die voor justitie werken op zijn bureau.. hahahahha...je zat in het buitenland toen je die foto hebt gemaakt> Radio veronica in het buitenland ? Oops.. blunder ! Ik zit niet op een kantoor en als ik op mijn werkplek ben dan ben ik aan het werk en heb ik geen tijd voor dit soort onzin. En je hebt gelijk, ik had om 9.15 niets te doen. Ik was lekker een kopje koffie op de bank thuis voor de buis aan het drinken toen ik in mijn email zag dat je gereageerd had, en vandaar mijn reactie, maar ik moet wel zeggen, volgens mij heb jij echt niets te doen...nog geen 40 minuten nadat ik mijn reactie heb geplaatst reageer je terug... dat is wel heel snel en efficient voor een man die honderden sterren telt.. oops ik bedoel honderden klanten spreekt :) Ik vind het echt heel triest dat je nogsteeds denkt dat ik een concurrent van je ben. Je weet het geloof ik niet meer, dan zeg je dat ik concurrent ben, dan zeg je dat je me telefonisch verteld heb dat ik geen frame nodig heb omdat je niet in de knip van de klant kan kijken, dan zeg je dat het adres niet klopt. Je maakt je niet druk om mij???? Ik lees je reacties en de manier waarop je reageert en volgens mij zit je met een rode kop waarbij het bloed onder je nagels is weggetrokken voor je laptop op de bank. hahahahhahahah sorry, maar godzijdank ben ik geen klant van je, ik hoop dat je je echte klanten niet op deze manier behandelt, hoewel als ik de klacht lees van de Mitsiubishi klant van je dan heb je hem ook onsympathiek behandelt, of was dat OOK een concurrent. En duur systeem gekocht? ik heb helemaal geen duur systeem gekocht. Ik heb iets gekocht wat 20 euro goedkoper was dan wat jij aanbiedt, dus ja.... Een tip, het waait vandaag lekker hard, laat je hoofd lekker uitwaaien vandaag.. maak je weer ruimte voor zinnige gedachten in je hoofd. Veel succes met je ballentent !

Message from Car audio expert in Spijkenisse

10 years ago - Blunder?? Foto van TMC is gewoon op het internet te vinden hoor, iets wat jij al eerder had moeten doen voordat je onzinnige uitspraken doet over iets wat je niet weet. GOOGLE is ook een vak. We zouden ook de foto zelf hebben gemaakt en voorheen in het buitenland hebben gezeten, of kan dat niet. waar werkte je ook alweer? kan ik daar ook solliciteren wat zo te zien nemen ze daar iedereen aan. haha. Je wilde zo graag een duur tmc abonnement en nu zeg je dat het toestel wat je gekocht hebt goedkoper is. rara Lezen kun je ook niet, de mitsubishi klant is de enige echte klager, waar heb je in dat gesprek gezien dat ik hem van een concurrent beschuldigt? Wij reageren inderdaad snel op eventuele klachten van klanten, maar zoals vaker ben jij gewoon van de sportschool cq klein winkeltje met zogenaamd zelfverzonnen Duitse merk. CASE CLOSED. GET A LIFE.

Comment by poster of the complaint

10 years ago - sportschool, klein winkeltje?? volgens mij ben je nu echt de kluts kwijt.. geeft niks.. gebeurt wel vaker met mensen die het allemaal niet meer zo goed weten :) Alles kan, je kan voorheen in het buitenland gezeten hebben waar je in het buitenland een foto hebt gemaakt met een nederlandse radio zender. Niet opgeleide mensen kunnen hier helaas niet aan de bak komen, adviseer je dan een opleiding te volgen , en niet te zeggen in heb eerder in het buitenland een opleiding gevolgd of kan dat dan niet :) hehehe Wij reageren ?? Ben jij, meer dan 1 persoon en adresseer je jezelf daarom als wij ? Inderdaad case closed , want jij spoort echt niet . Zou de mensen maar 1 ding aanraden en dat is niet in zee te gaan met een prettig gestoorde zoals jij :) Zie eigelijk ook wel in dat een discussie met een ezel eigenlijk altijd zinloos is en dus.. AJu paraplu Sven

Message from Car audio expert in Spijkenisse

10 years ago - je hebt nu al 3 reacties geplaatst vandaag om 9,15 uur, om 12.16 uur en om 14.38 uur. en dan probeer je geloofwaardig over te komen als werknemer van de BIJZONDERE INTERVENTIE POLITIE. Lol ja de lezers gaan dat echt geloven. Zit je in de pauzes op je smartphone zeker? Nee hoor de lezers weten ook wel dat jij als concurrent in je sportschool of winkeltje forums afloopt om positieve ervaringen onder schuilnamen te plaatsen en negatieve reactie over anderen. Zelfs je eigen naam wil je niet eens meer gebruiken, of niet Sylvia van inbouwnavigatie en dynavinonline?

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Car audio expert in Spijkenisse posted

Comment by poster of the complaint

10 years ago - Ik weet niet wat je allemaal in je hoofd haalt en of je high on drugs bent waardoor je jezelf allemaal waanbeelden in je hoofd haalt. Dan denk je dat ik een prullenbakken leger ben, dan zeg je dat je me wel gesproken heb en dan weer niet, dan zeg je dat je een foto in het buitenland hebt gemaakt, maar post je een foto waar radio veronica op staat, dan zeg je dat ik een sportschool heb en dan weer een winkel., zo ben ik weer ene sylvia en dan ben ik een concurrent... EN DAT ALLEMAAL OMDAT IK GEKLAAGD HEB DAT JE VERKEERDE INFORMATIE LEVERT !!!!!! of je bent echt high on drugs of je bent in een afkick fase.. ik weet het niet , maar het is niet goed met je .. of is er gisteren mischien een boom op je hoofd gewaaid?????? :) Ik hoef helemaal niet geloofwaardig aan jou over te komen. Ik verkoop niets, jij bent degene die iets probeert te verkopen en zul je jezelf geloofwaardig moeten maken. Met deze hele discussie op een website als deze maak je daar in elk geval geen goed begin mee. Steek je tijd in iets nuttigs en gebruik je tijd productief

Car audio expert in Spijkenisse

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

typisch weer een valse klacht van concurrentie Dynavinonline.nl / Inbouwnavigatie.com, die niet op een normale manier weten te concurreren, en op deze manier klanten proberen te lokken. Geef dan tenminste wat geloofwaardige informatie waar potentiële klanten echt wat aan hebben. TMC ontvangers zijn geintegreerd, welk data ontvangt via de RDS ontvanger van de radio, geen abonnement voor nodig, zie deze foto:

https://i410.photobucket.com/albums/pp190/car-audio-experts/tmc-1.jpg

Om de airco te verplaatsen is inderdaad een ander paneel nodig, hoewel het ook zonder kan, wij hebben veel klanten die dit systeem zonder aanschaf van een aircopaneel hebben gemonteerd. Wij kunnen natuurlijk niet in de portemonnee van de klant kijken en geven alle mogelijke opties, aan de klant de keus of u het paneel wilt bestellen of niet. En natuurlijk moet er op het eind verteld worden dat het systeem besteld is bij de concurrent want reclame moet ook gemaakt worden. Als je dan toch besluit om daar te kopen vraag dan aub waar het toestel gemaakt wordt, dan zul je pas misleidende informatie horen.

All complaints of