Complaint: Internet activatie

user-205855 on 15 October 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Internet zou geactiveerd moeten zijn per 7 oktober (aanvraag ingediend op 13 september). Dit is echter nog niet gebeurd. Volgens KPN (administratie en technische dienst) wel. Monteur zou langsgaan bij klant op 8 oktober, niet op komen dagen. Monteur zou l;angskomen op 9 oktober, weer niet op komen dagen. Na telefonisch contact gisteren (45 minuten lang) vandaag eindelijk monteur (Omar) langs geweest bij klant maar deze liet ons weten dat er activatiekosten a 25 euro openstaan en dat het internet dus niet geactiveerd is. Monteur weigerde zelf direct contact o pte nemen met KPN om de problemen intern op te lossen dus dit heb ik zelf moeten doen. Telefonisch gesproken met de heer Lakhal van de administratie en mevrouw Bergman van technishe dienst die beiden een melding hebben gemaakt. Probleem uiteraard nog steeds niet opgelost. Incidentcode zou per sms naar klant zijn gestuurd en KPN zal contact opnemen met klant.

Desired solution:

Direct werkend internet en een schadevergoeding. Klant werkt als zelfstandige en heeft dagelijks internet nodig. Hiernaast heeft klant extra kosten moeten maken omdat hij BRIDDGE B.V. heeft moeten inschakelen om dit probleem op te lossen. KPN is nalatig geweest in het (tijdig) nakomen van zijn verplichtingen, het leveren van diensten.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of