Complaint: Informatie ontbreekt dat het seizoen duurt tot 30 september 2013

user-205884 on 15 October 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vakantie geboekt bij Arke op 23-02-2013 voor Tramontana park Paya de Fornells alleen logies van 29 september t/m 13 oktober 2013
Er van uitgaan dat de supermarkt op ca. 100 mtr open is.
Zondag 29 september aangekomen en een beperkt aantal boodschappen gehaald.
Maandag willen we weer boodschappen doen bleek dat het hoogseizoen voor bij is en de winkel gesloten is.
Hierop hadden we totaal niet gerekend omdat bij de informatie het ook niet staat vermeld.
Omdat we geen vervoer hadden en de busverbinding naar Fornell niet optimaal was,hebben we uit nood All inclusieve geboekt wat ons zeker 250,00 Euro meer gekost heeft dan we hadden begroot.
Als dit in de informatie duidelijk was aangegeven dat het seizoen voorbij was dan hadden we een andere reis uitgezocht.

Desired solution:

Het bedrag van 250,00 Euro ter compensatie te storten op mijn bankrekeningnummer 139161953

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Responded on 27 October 2013 at 09:14

Wij zijn zeer teleurgesteld, we hebben veel vakantie in het laagseizoen gedaan en dit is de eerste keer dat ons dit overkomt.
Arke schrijft letterlijk, Ik vind het vervelend dat uw verblijf niet geheel aan uw verwachtingen heeft voldaan. U hebt echter geboekt voor een vakantie in het laagzeizoen van de bestemming. U dien er dan rekening mee te houden dat de mogelijkheid bestaat dat bepaalde georganiseerde activiteiten en/of faciliteiten, (VALLEN WINKELS HIER OOK ONDER?) die in het reisprogramma zijn opgenomen, niet kunnen worden uitgevoerd en vaak afhangen van weersomstandigheden en de bezetting in de accomodatie. De beslissing over dit soort zaken ligt bij de accomodatieverschaffer (VOOR ONS EEN VRAAGTEKEN?) U wordt hier onder andere op gewezen in de Algemene voorwaarden op onze website Arke.nl, artikel 9.3. Wij gaan daarom niet over tot restitutie. Voor het ongemak bieden wij onze excuses aan.
Hier moeten we het mee doen.

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 23 oktober 2013 een schriftelijke reactie verstuurd naar de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of