Complaint: Gewijzigde vertrektijden zonder notificatie

user-205949 on 15 October 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Zoals zovelen op dit forum extra betaald om op een christelijke tijd terug te komen uit fuenteventura. Dit is zonder notificatie verplaatst naar 03.30 uur maandagochtend.
Natuurlijk staat er in de kleine letters dat dit kan maar dan zal je deze tijden niet op de site zetten, mij extra laten betalen en problemen op het werk krijgen.

Ook is de premium comfort ook ineens weg. Telefonisch navraag gedaan maar men kan daar niets behalve je een prettige vacantie wensen.

Lijkt sterk op misleiding. Krijg niet waar ik voor betaald heb en ik ben na betaling aan de goden overgeleverd. Zo werkt dit dus in nl.

Op vrijdagavond weg en terug had vele euro’s gescheeld.

Desired solution:

Beter communiceren. Mogelijkheid geven te annuleren. (Kan alleen als je dood bent)

Voor mijn 5300 euro voor een week ( 3 personen) verwacht ik wel meer service en begrip. Er zijn in deze tijd genoeg andere reisorganisaties die je voor minder geld beter helpen.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Responded on 05 November 2013 at 17:16

Alleen begrip... En geld terug vanwege premium comfort naar comfort. Geen enkele beweging naar de klant toe. "Overmacht"
Wel een zachte toezegging dat er gekeken wordt naar de site.
Ik ga ervan uit dat er niets aan wordt gedaan. Zijn wel voor 5300 euries dure sorry woorden. Voorlopig geen arke, aangezien ik vorig zomer ook al zoiets met een hotel heb gehad. Ezel en steen.....

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 16 oktober 2013 telefonisch contact gehad met de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of