Complaint: ander halve maand telaat en de verkeerde kleur

user-205978 on 18 October 2013 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben op 29-6-2013 bij woonsquare een boxspring gekocht. Deze zou de 2e week van september binnen komen. Toen wij in de eerste week nog niets gehoord hadden hebben we zelf gebeld, het bed was binnen maar de topper was beschadigd en terug gestuurd waarna ons werd gezegd dat deze binnen een week zou komen. Dit gebeurde niet (wat te verwachten was!). Uiteindelijk na veel telefoontjes van ons naar hun en vele beloftes werd ons bed ruim 2 maanden te laat geleverd. Eenmaal binnen bleek het bed de verkeerde kleur te hebben..waarbij ons de moed in de schoenen zakte. Ook hier hebben wij weer over gebeld, wij zouden terug gebeld worden over een compensatie maar dit gebeurde natuurlijk niet. Wij hebben heel veel moeite moeten doen om een bed te kunnen kopen en dan dit. Wij zijn echt ten einde raad!!!

Desired solution:

Wij willen een compensatie van min. 25% en ons bed in de juiste kleur! Kan dit niet geregeld worden willen wij ons geld terug en mogen ze het bed weer meenemen dan gaan wij wel naar een andere winkel waar we wel wat aan hebben en waar wel geluisterd wordt naar problemen en het zoeken van een oplossing!!

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Woonsquare about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Woonsquare

Woonsquare

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Correct bed en nachtkastjes geleverd bij klant.

All complaints of