Complaint: klacht over weekend weg boekingsnummer 6439945

user-206149 on 16 October 2013 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb maandag een een reactie gegeven op een mail van centerparks waar ik mijn verhaal/klacht heb verteld tot nu toen niets vernomen?
voor dat we zijn vertrokken heb ik een mail ontvangen wanneer ik de table cooking zou willen reseveren, dit via de maildoorgegeven voor vrijdagavond. Vrijdagavond om 17:30 nog niets ontvangen en heb gebeld, ze waren het vergeten terwijl ik bij de receptie en infobalie gevraag heb waarom er een stempel stond op mijn resevering ongeldig, kwam door het feit dat ik reeds de datum had doorgegeven?
zouden het zo snelmogelijk brengen, waren het stokbrood vergeten en heb weer gebeld, zouden terug bellen niet gebeurd zelf weer gebeld, kwamen het stokbrood brengen. goed begin.Waardeloos

op de plaza bleek het buffetrestaurant en pannekoekrestaurant te zijn gesloten stond nergens vermeld waar nu te gaan eten met onze dinerbonnen voor twee dagen en er is niets verteld door de receptie en infobalie( belachelijk twee restaurants dicht wegens verbouwing, mooiste was dat maandag de verbouwing klaar was iets te maken met herfstvakantie?)Zelf uit gezocht waar we moesten zijn de komende twee dagen. daar aangekomen bleek de opzet te klein voor het aantal mensen terwijl de zaal half voorzien was van tafels, kon zeker nog een 30 tafels geplaatst worden.
Er kwam een tafel vrij en zijn daar gaan zitten kregen toen woorden met een vande bediende dat de tafel voor 4 personen was en niet voor 6 personen, we zij blijven zitten naar veel woorden. konden ook niet de volgende dag reseveren. Moesten drinken bestellen en afrekenen terwijl dit gratis was in ons vorige park, heb gevraagd waarom dit verschil is in het ene prak is het gratis en andere moesten wij betalen ( consumptie algemeen waren er duur vond ik) antwoord was dat we in lommel waren en niet in het vorige park, heb toen gevraagd of dit centerparks is of niet?
Eten was niet toereiken en de keuken kon de drukte niet aan. totaal verkeerd ingeschat door de directie of manager. al bij al was het een weekend niet zoals we hadden verwacht en gezien de 1000,00 euro die we betaald hebben voor weekeind zeer waardeloos en zeker niet voor herhaling vatbaar .

johan de Ronde
van duivenvoordestraat 2
4901VR oodterhout
jocoinmaro@casema.nl

Desired solution:

een tegoedkoming zou zeker op zijn plaats zijn ben niet gewend van centerparks.
we wilden die jaarlijks herhalen samen met de kinderen?

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to CenterParcs about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Comment by poster of the complaint

10 years ago - nog steeds niets vernomen????????

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De gast heeft op 25 november een e-mail ontvangen van de afdeling Guest Relations van desbetreffend park. De gast is samen met de afdeling Guest Relations tot een oplossing gekomen.

All complaints of