Complaint: Geen gehoor op mailadres kpn-ip-office@kpn.nl

user-206265 on 17 October 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Uit eerdere ervaring had ik kunnen weten dat een internet verbinding bij KPN te nemen problemen met zich mee zou brengen.

De Stappen!

1. Aanvragen
Het aanvragen van een verbinding geen probleem dat is zo gebeurd! Je zit meteen vast aan een jaar contract maar dat is prima.

2. Installeren
Zo KPN monteur komt verbinding aanleggen op je ISRA punt en klaar is kees.

3. Extra ip adres (zakelijkinternet@kpn.nl)
Je hebt een verbinding en 4 ip adressen waarvan de KPN 3 adressen gebruikt. 1 IP adres kan je gebruiken voor je eigen dienst. Volgens de KPN klantenservice kan je gemakkelijk via het email adres:zakelijkinternet@kpn.nl een extra IP adres aanvragen. Hiervoor moet je wel een geldig reden hebben maar goed die hebben wij en doen we uitleggen.

4. Nog maar een keer mailen
Na enkele dagen geen mail, dus nog maar het zelfde mailtje naar KPN maar dan vanaf een andere email adres want misschien is je mail niet aangekomen. (kan gebeuren toch?) Dagen verstrijken!

5. We gaan weer bellen naar de klantenservice met vragen over een ip adres. Zo we doen weer ons verhaal over ons ip adres en of er iemand navraag kan doen of de mail is aangenomen en in behandeling. Klanteservice: U mailde naar zakelijkinternet@kpn.nl? Nee dat is niet het juist adres is kpn-ip-office@kpn.nl

6. kpn-ip-office@kpn.nl
We mailen naar kpn-ip-office@kpn.nl maar nee hoor weer geen gehoor… we zijn inmiddels 2 weken en hebben geen reactie, meerdere mensen gesproken bij kpn en ongeveer 6x gebeld het zelfde verhaal verteld en dan krijg je het verhaal de afdeling die over IP adressen gaat is alleen per mail beschikbaar!

7. Het laatste gesprek met de klantenservice.
De medewerker hoort mijn verhaal aan en vindt alles ook echt vervelend en gaat mij met de juiste persoon doorverbinden. We krijgen wederom iemand aan de lijn, deze keer de KPN storingsdienst.

De man meldt direct, sorry ik ben stortingsdienst meerdere ip adressen weet ik niets vanaf en kan u niet verder helpen. Vriendelijk verzoek ik hem mij door te verbinden met iemand die wel iets van ip adressen weet. De beste man begint een heel verhaal waar ik niets mee kan. Nogmaals probeer ik de man te vragen om mij terug te verbinden met de klantenservice. Moeilijk voor de man want die is druk bezig mijn argumentatie over het verzoek voor IP adressen onderuit te halen. Hierop vraag ik de man mij door te verbinden met de klantenservice en meld hem: U gaaf aan dat u storingdienst bent en niets weet van meerdere ip adressen en mij niet verder kan helpen. Ik als klant van KPN wens niet de lees gelezen te worden door een storingdienst die aangeeft niets van meerdere IP adressen te weten. Nu wordt de verbinding verbroken.

Wat dus nu? een extra verbinden nemen bij een andere partij? Xenosite bijvoorbeeld waarbij ik zonder email adressen zo 1 tot 32 ip adressen kan aanvragen zonden een probleem op een KPN Lijn!

Desired solution:

Iemand die wel uitleg kan geven en er voor kan zorgen dat ik een extra IP adres krijg!

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of