Complaint: Bestelling komt niet aan

user-206425 on 17 October 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

18 aug 2013 online bij KPN een alles in 1 pakket besteld, via mail direct een ontvangstbevestiging gekregen. Ruim 1 week niets gehoord dus heb ik 27 aug gebeld met KPN. Bestelling was onbekend en zou alsnog ingezet worden. Binnen 2 tot 3 dagen zou ik bericht krijgen. Weer hoor ik niets en bestel 2 sept (dus weer een week later)maar alles bij UPC. Binnen 2 dagen is hier alles mooi geregeld. Enkele weken later word ik gebeld door een monteur van KPN om alles te komen aansluiten. Ik vertel hem dat hij niet hoeft te komen daar ik niks meer van KPN heb gehoord en/of ontvangen. Nu wil KPN annuleringskosten in rekening brengen en dreigen met een incasso bureau.Volgens hen heb ik namelijk een abonnement afgesloten op 27 aug.

Desired solution:

1) Geen annuleringskosten
2) Dat KPN hun systeem op orde brengt (probleem van online . bestellingen die niet aankomen komt vaker voor ben ik . . inmiddels achter gekomen)
3) Een excuusbrief van KPN

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of