Complaint: Klacht bij Center Parcs wordt gewoon genegeerd

user-99944 on 17 October 2013 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Eind september zijn wij op vakantie geweest bij Center Parcs Hochsauerland. We kwamen na 4 dagen weer thuis ipv na 7 dagen en hebben een klacht ingediend bij Center Parcs omdat wij totaal niet tevreden waren.
Helaas hebben wij tot op heden nog steeds niets gehoord op onze klacht. Moet dat dan zo lang duren of wordt er gewoon niet op gereageerd?
Voordat we gingen waren we al niet geheel tevreden maar het verblijf heeft ons niet van gedachten doen veranderen. Wij gaat nooit meer naar Center Parcs!

Desired solution:

Dat ze reageren op onze klacht!

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to CenterParcs about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

Responded on 21 October 2013 at 08:07

Niet de gewenste oplossing.
Center Parks, blijft hardnekkig.

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 18 oktober jl. is er een e-mail gestuurd naar de gast door de afdeling Guest Relations van het hoofdkantoor. De gast kreeg een cadeaubon aangeboden geldig voor een volgend verblijf.

All complaints of