Complaint: Mijn antwoord (Jack Boer)op reactie Simyo

Jack Boer on 18 October 2013 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Die activatie code van 1 eurocent is juist,die heb ik ontvangen.
Er zijn rekeningen met die activatie code aan u betaald,nadat de overstap service naar 13 maanden gesloten is.
Maar het is niet verder in uw systeem verwerkt.

Desired solution:

Ik kan pas tevreden zijn \"om de incasso kosten terug te ontvangen\"

Wanneer bent u bereid dit toe te geven?
Aan de opgestelde betaling regels door u, heb ik in mijn geval niet zoveel aan.
Bovendien bracht mijn thuis situatie er toen toe,snel een ander bedrijf te zoeken.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Simyo about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Simyo

Message from Simyo

10 years ago - Beste meneer Boer, De activatiecode gebruikt u eenmalig op Mijn Simyo, zodat wij weten dat u toegang heeft tot het rekeningnummer dat u opgegeven heeft. De activatiecode is in uw geval op 24-6 verstuurd. Op 24-7 heeft u deze ingevuld op de website en zo uw bankrekening geactiveerd. Vanaf dat moment was uw nieuwe rekeningnummer aan uw aansluiting gekoppeld. Het spijt ons dat de manier van wijzigen niet duidelijk genoeg was voor u. U blijft toch verantwoordelijk voor de juistheid van de gegevens die wij van u hebben. Klopt uw emailadres nog wel? Daar sturen we de herinneringen naartoe, dus het is van belang dat die mailtjes aankomen, zodat we vorderingen via het incassobureau in de toekomst voorkomen. Vriendelijke groet, Simyo webcare

All complaints of