Complaint: Het niet consequent zijn van Arke

user-201456 on 19 October 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij zijn een groep van 72 Nederlanders die getroffen werden door de hotelbrand in Zanzibar, die alle door Arke na de ramp goed geholpen zijn in de vorm van vervangend hotel, en snelle terugvlucht.
Na thuiskomst moest eenieder uiteraard contact opnemen met zijn/haar verzekeringsmaatschappij, maar nu komt het.
Arke heeft mij beloofd met eenieder contact op te nemen over de afwikkeling met de diverse verzekeringsmaatschappijen, hebben ze niet gedaan, ze hebben mensen die slecht verzekerd waren wel gecompenseerd voor het bedrag wat ze tekort kwamen,en de mensen die goed verzekerd waren, wordt doodleuk verteld jullie zijn goed verzekerd dus wij zien geen noodzaak tot het overgaan van een coulance in welke vorm dan ook, dit zou een beslissing van de Raad van Bestuur zijn.
Ik vind dat indien men overgaat tot het overgaan van een coulance je geen onderscheid moet maken, we hebben allemaal het zelfde meegemaakt, gelijke monnken gelijke kappen.
En ik begrijp zelf dat Arke niks moet maar mag, ik krijg mijn Safari bv niet vergoed omdat dit niet via Arke besproken was,terwijl ik goed verzekerd was.

Desired solution:

Een contructieve oplossing, en niet reageren met een melding, van wij hebben contact gehad met deze client, een dergelijke oplossing slaat als een tang op een varken, ik wil weten waarom ??

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Arke

All complaints of