Complaint: concert 19-10-13 brandmelding

user-206826 on 19 October 2013 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

We waren onwijs blij dat we dit jaar droomstoelen hadden voor de K3 concert op 19-10-13 in de Brabanthallen. De kinderen waren heerlijk vooraan aan het dansen en luidt aan het zingen totdat er een brandalarm afging. Als ouders dachten we dat het bij het concert hoorde en vertelde de kids dat het liedje van de brandweer ging komen. Echter ging de beveiliging ineens roepen dat we naar buiten moesten omdat er brand was. Doordat alle mensen van de organisatie paniekerig ons naar buiten summeerde te gaan, raakte beide kids in paniek en we zijn met huilende kinderen naar de hal gelopen. Bij de wc’s aangekomen werd er gezegd dat we terug konden en dat er niks aan de hand was. Mijn dochters wouden in eerste instantie niet terug en bleven maar huilen. In de hal probeerde we de kinderen rustig te krijgen en zijn uiteindelijk weer de zaal in gegaan. Tot onze verbazing was k3 alweer begonnen met zingen. We hadden net zo goed direct naar huis kunnen gaan. De kinderen bleven op onze schoot zitten en durfde niet meer vooraan te gaan dansen. Elke keer als de draaiende bal open ging en er kwam rook uit begon mijn oudste dochter van 5 weer te huilen. De lol en plezier was weg bij de kids en dus ook van ons. S ‘avonds thuis hebben we de kids met veel praten in bed gekregen. Het is nu 21:00 uur mijn oudste dochter van 5 jaar is al 2x huilend wakker geworden met een droom over brand. Hopelijk slaapt ze nu door. Ik weet zeker dat ze geen leuke herinneringen overhoudt aan dit concert.

Wij gaan nu al 4 jaar trouw naar elke show/ concert en begrijpen dat dit onmacht is en dat dit in elk gebouw kan gebeuren maar bij een kinderconcert hadden wij wel iets meer begrip voor de kleintjes verwacht. Zoals: 1e Iets meer tijd zodat de ouders de kinderen beter konden opvangen en uitleg konden geven. 2e Was direct begonnen met het liedje van de brandweer want dan hadden de kinderen het een plekje kunnen geven en hadden de ouders dit beter kunnen opvangen.

Hopelijk weten jullie een passende oplossing voor deze dramatische afloop?

Desired solution:

Dit laten we geheel verblijvend aan jullie over. We willen niet opdringerig/ eisend overkomen maar wel een degelijke oplossing hebben.

Alvast bedankt.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Seetickets.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Seetickets.nl posted

Responded on 28 October 2013 at 19:03

De klacht is vandaag doorgezet naar de producent van de K3 show. Hoop snel iets van hun te horen. Tot nu toe is nog niks opgelost.

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Gezien de inhoud, zullen wij uw klacht doorsturen naar de producent van de show. U zult van hen een reactie ontvangen.

All complaints of