Complaint: factuur glasvezel

user-206971 on 20 October 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik heb voor de maand september adsl betaald nu heb ik per 12 septemeber glasvezel gekregen en voor de maand september oktober en tot 11 november ook betaald maar een rectificatie laat tot december op zich wachten heb overleg gehad met consuwijzer die hebben het neergelegd bij de toezichthouder want wat kpn dus doet dooe 3 maand op een rectificatie laten wachten mag dus niet ik ben betalingsplichtig voor ADSL tot 12 spetember en geen dag langer volgens consuwijzer

Desired solution:

en direktie rectificatie en geen n 3 maand later

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of