Complaint: Opheffen blokkering studenten OV

user-207145 on 21 October 2013 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vanwege het feit dat mijn ov-studentenkaart is gedeblokkeerd (wegens het niet uit checken, wat mijn eigen domme actie is), kan ik geen gebruik meer maken van mijn studentenreisproduct. De verantwoordelijkheid van Arriva zou moeten zijn, is het scheppen van duidelijkheid:

De meneer achter de balie van de Arriva Store in Groningen, beweert dat hij mijn blokkering niet kan ontheffen en verwijst mij ‘vrolijk’ door naar DUO, hij beweert zelfs ‘in acht jaar tijd heb ik nog nooit een ov-kaart gedeblokkeerd’. Terwijl zijn collega’s van de Arriva Klantenservice het tegendeel bewijzen (hierdoor werd ik erg vriendelijk geholpen, en ‘binnen twee week hoor ik meer’). Zelf ben ik al twee keer langs geweest bij de balie en heb al 2x keer contact gehad met zijn collega’s van de arriva klantenservice. Dhr. achter de balie gaf mij deze ochtend zelfs een telefoonnummer (0900-6655444), die niet eens meer gebruikt wordt (Contact klantenservice OV-Chipkaart, is nu 0900-0980). Tevens heb ik al 1 maal contact gehad met DUO (ook zij verwezen mij door naar de Arriva store in Groningen).

Conclusie van het verhaal, Arriva wees svp duidelijk in de communicatie, wees daarbij verantwoordelijk en als laatste, doe het binnen een afzienbaar tijdsbestek (we leven inmiddels niet meer in de 20e eeuw..)

Desired solution:

Duidelijkheid, Verantwoordelijkheid en snelheid

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arriva

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arriva to pickup complaint

All complaints of