Zaak kan helemaal NIET afgesloten worden!!!!! Waar is de oplossing dan Neckermann??? Door alleen maar contact op te nemen??? Wat een slechte instelling!
Hieronder brief aan Neckermann n.a.v. telefoongesprek.
Geachte Neckermann,
Naar aanleiding van het telefoongesprek d.d. 1 november jl. met de heer Francios deel ik u hierbij het volgende mede.
Neckermann geeft de leverancier de schuld dat deze jacuzzi niet meer geleverd kan worden, maar Neckermann is zelf schuldig hieraan.
Neckermann had niet zoveel van deze jacuzzi's moeten verkopen.
Als de voorraad op is dan zou toch ook de verkoop moeten stoppen. Maar nee, Neckermann gaat gewoon door met de verkoop terwijl er helemaal
niet geleverd kan worden. Wij hebben deze jacuzzi besteld op 20 juli 2013 en BETAALD, hebben zelf al die tijd contact met Neckermann op
moeten nemen om te horen hoe het nu met de levering zat. Eerst zou er een alternatief komen, maar dit was na enige weken ook geen optie meer!
Waarna we dus na weer zelf telefonisch contact te hebben gezocht te horen kregen dat we ons geld dan maar terug kregen.
Nou schandalig! Wij verwachten dan ook een fatsoenlijke oplossing van Neckermann.
Hierbij onze oplossing:
Wij willen graag de opblaasbare jacuzzi geleverd krijgen of een beter alternatief! Jullie leverancier is niet de enige in Nederland die deze jacuzzi
kan leveren. Op google zijn genoeg leveranciers te vinden die deze jacuzzi kunnen leveren!
Een andere oplossing zou zijn een kostenvergoeding waaronder rentevergoeding over bijna 4 maanden van 2 niet geleverde jacuzzi's!
Wij hebben onder andere de volgende kosten gemaakt:
* Gedeelte tuin aangepast
* 4 Vlonders van 1mtr. bij 1 mtr. gekocht á € 29,95 (per jacuzzi)
* Verf Sigma Satin lak om de vlonders af te lakken € 63,35 (samen met 1 liter pot gedaan)
* 5 zakken antriciet grint á € 6,95 (per jacuzzi)
* Electriciteit aan laat leggen incl. materiaal € 50,00 (per jacuzzi)
Al met al hebben we er veel werk aan gehad, vaak telefonisch contact zelf opgenomen, alle ergenissen en ons geld wat we bijna 4 maanden zijn kwijt geweest.
Wij verwachten dan ook van Neckermann een nette oplossing, of een jacuzzi leveren of een schadevergoeding aangezien we meer dan € 200,00 per jacuzzi aan kosten hebben gemaakt.
Mocht dit niet het geval zijn, dan zullen wij zeker ervoor zorg dragen dat deze klacht verder wordt behandeld via de Geschillencommissie!
Met vriendelijke groet,
D. Volbers en A. Snoek (annettesnoek@gmail.com)
Ps. Kon niet meer achterhalen wat ons ordernummer is geweest, ook het klantnummer niet aangezien jullie alles al hebben verwijderd!