Complaint: Expedia hotelboeking

user-207527 on 23 October 2013 about Expedia.nl in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Via Expedia een hotel geboekt, bij de boeking aangegeven dat wij een extra bed wensen. Voor een extra bed dient men echter rechtstreeks met het hotel contact op te nemen.
Ondertussen de boeking gedaan en betaald, uiteraard voor het goedkoopste tarief, non-refundable. Daarna contact opgenomen met het hotel en wat blijkt: een extra bed is niet mogelijk, ze geven aan dat het kind maar bij jou in bed moet slapen of een upgrade naar een andere kamer maar dan komen daar wel fikse kosten bij. Aangezien het hotel al niet erg goedkoop was (384,70 ex ontbijt voor 2 nachten) werd me dat te gortig en heb ik aangegeven dat ik dan geen gebruik wil maken van de boeking. Daarop krijg ik een mail terug van het hotel dat ik maar met Expedia contact op moet nemen. Dat heb ik gedaan. Expedia belt met hotel en geeft aan dat het helaas niet mogelijk is om het betaalde bedrag terug te geven omdat het refundable is geboekt. Ik geef duidelijk aan dat ik niet kan krijgen wat ik wens en dat ik daardoor de mogelijkheid moet hebben om mijn boeking te annuleren. Men wordt daarmee gedwongen extra kosten te maken. En dat wens ik pertinent niet te doen.

Desired solution:

Het volledige bedrag (eventueel minus de administratiekosten) retour of een tegoedbon voor het betaalde bedrag van € 384,70.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Expedia.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Expedia.nl to pickup complaint

All complaints of