My complaint:
Door een beslag op ons huis door de één of andere gezellige persoon werden wij geconfronteerd met “SNS Achterstandenbeheer”. Telefonisch is al een drama (verkeerde telefoonnummers noteren, niet terugbellen ondanks toezeggingen etc.) maar via achterstandenbeheer@sns.nl hoor je helemaal nooit meer iets. Allerlei dreigbrieven waarbij je binnen 3 dagen moet reageren. Doen we netjes want beslag was onterecht en is dan ook opgeheven. Als je dan per mail verzoekt om een bevestiging van de opheffing blijft het weken stil. Onbeschoft en onbeholpen. Het is spijtig dat je niet zo snel van je hypotheek af kan anders hadden ze nu alleen nog een stofwolk gezien. Nooit een dag betalingsachterstand gehad maar je wordt er behandeld als vuil.
Desired solution:
Met een reactie op de mail die inhoudelijk is. Ofwel, checken en bevestigen dat het onterecht gelegde derdenbeslag is opgeheven. Kleine moeite! In dit geval zou een excuses ook op zijn plaats zijn.