Complaint: SNS onbereikbaar

user-207568 on 23 October 2013 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Door een beslag op ons huis door de één of andere gezellige persoon werden wij geconfronteerd met “SNS Achterstandenbeheer”. Telefonisch is al een drama (verkeerde telefoonnummers noteren, niet terugbellen ondanks toezeggingen etc.) maar via achterstandenbeheer@sns.nl hoor je helemaal nooit meer iets. Allerlei dreigbrieven waarbij je binnen 3 dagen moet reageren. Doen we netjes want beslag was onterecht en is dan ook opgeheven. Als je dan per mail verzoekt om een bevestiging van de opheffing blijft het weken stil. Onbeschoft en onbeholpen. Het is spijtig dat je niet zo snel van je hypotheek af kan anders hadden ze nu alleen nog een stofwolk gezien. Nooit een dag betalingsachterstand gehad maar je wordt er behandeld als vuil.

Desired solution:

Met een reactie op de mail die inhoudelijk is. Ofwel, checken en bevestigen dat het onterecht gelegde derdenbeslag is opgeheven. Kleine moeite! In dit geval zou een excuses ook op zijn plaats zijn.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to SNS Bank about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

10 years ago - Beste KoosKwiebus, De vervelende situatie die je schetst, is uiteraard niet zoals het hoort. Excuses hiervoor. We nemen contact voor je op met de afdeling Achterstandenbeheer en leggen de kwestie voor. Zodra we een antwoord voor je hebben, laten we dat hier weten. Met vriendelijke groet, Nanda SNS Bank Webcare

Message from SNS Bank

10 years ago - Beste KoosKwiebus, De vervelende situatie die je schetst, is uiteraard niet zoals het hoort. Excuses hiervoor. We nemen contact voor je op met de afdeling Achterstandenbeheer en leggen de kwestie voor. Zodra we een antwoord voor je hebben, laten we dat hier weten. Met vriendelijke groet, Nanda SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that SNS Bank posted

Responded on 29 October 2013 at 11:40

Wij hebben op 28 oktober een email ontvangen waarin de ontvangst van onze per post verzonden klacht wordt bevestigd. Er is GEEN sprake van een inhoudelijke reactie. Wij delen derhalve de mening van SNS-bank niet dat deze klacht is afgehandeld. E.e.a. zal afhangen van de inhoud van de in de email toegezegde brief.

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant heeft 28 oktober jl. een e-mail van de afdeling Achterstandenbeheer ontvangen. Deze week volgt een schriftelijke reactie via de post. Wij zetten de klacht daarom op afgehandeld.

All complaints of