Complaint: Zeer agressieve benadering na niet tijdig betalen factuur, foutieve factuurinformatie

Prelude on 23 October 2013 about Klarna in category Betalingsdiensten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb 2 fohnborstels besteld bij Fonq.nl, de babyliss-shop. Via 2 losse bestellingen en kennelijk te laat betaald. Heb nooit een waarschuwing of aanmaning ontvangen, maar ontvang nu dagelijks dreigende mails en zelfs smsjes op mijn privé-nummer van incassobureau Segoria. De facturen zijn plotseling, zonder aankondiging, verhoogd of verdriedubbeld. Ik heb de rekeningen maar betaald om er vanaf te zijn en omdat ik uiteraard wel de fohnborstels diende te betalen, maar de bedragen kloppen niet.

Desired solution:

Ik wil het teveel betaalde terug ontvangen, het betreft 2x40 euro, totaal 80.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Klarna about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Klarna

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Klarna

Klarna

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wegens privacy redenen is de naam van de klant verwijderd.
--------------------------------------------------------------------------------------
Beste mevrouw/meneer,

Bedankt voor het goede telefoongesprek.

Wij houden contact met u totdat de situatie is opgelost.

Jasper Baas de Hond
Servicevertegenwoordiger.
Klarna AB

All complaints of