Complaint: bestelling gedaan betaald maar nog steeds niet geleverd

user-207680 on 23 October 2013 about C&A in category Kledingwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 16 september 2013 heb ik een bestelling gedaan via internet bij C&A. De bestelling zou binnen 5 werkdagen geleverd moeten worden. Helaas, heb ik tot de dag van vandaag nog geen levering gehad van mijn bestelling. Daarom ben ik gaan bellen en mailen naar de vestigingen van C&A. Ze vertelden me aan de telefoon dat ze niet konden vertellen waar het pakketje op moment was. Hierna volgde een mailtje, ik kreeg een mailtje met daarin ‘een oplossing’ maar wat voor oplossing. Ik zou een nieuwe bestelling mogen doen en opnieuw moeten betalen. Als ik uiteindelijk toch twee pakketjes binnen zou krijgen dan zou ik er eentje terug mogen sturen, en daarvan het geld terug krijgen. Maar stel je voor? Je krijgt het vorige pakketje nooit binnen en je doet wel een extra bestelling, dan heb je in principe twee keer betaald! Ik gek zeker! Dus dat heb ik niet gedaan. Nu heb ik afgelopen vrijdag nog een mailtje erachter aan gedaan met de vraag als ik het geld gewoon terug zou kunnen krijgen. Maar hier krijg ik geen reactie over terug. Aldus heb ik een bestelling gedaan maar is nooit geleverd en krijg hiervan mijn geld niet terug.

Desired solution:

GElD TERUG!

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about C&A

All complaints of