Complaint: Scherp geprijsde onderdelen, bezorging laat te wensen over

user-207888 on 25 October 2013 about Mister Auto Webshop in category Internetshops - Auto's en auto onderdelen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Recent bij Mister-Auto remschijven en blokken besteld. Die waren op voorraad en levering zou binnen 72 uur plaats vinden. De volgende dag inderdaad een bevestigings-sms dat de onderdelen binnen 48 uur geleverd worden. De volgende dagen echter géén ontvangst. Levertijd bleek uiteindelijk een week te bedragen. Moraal: Mister-Auto kan haar toezegging qua bezorging niet waar maken. En het servicenummer a 80 eurocent p.m. is natuurlijk ook niet klantvriendelijk geprijsd……
Mijn ervaring: prima onderdelen tegen scherpe prijs, maar het is afwachten wanneer ze komen……

Desired solution:

Juiste leveringstermijn op de website vermelden!!

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Mister Auto Webshop about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Mister Auto Webshop

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Mister Auto Webshop

Message from Mister Auto Webshop

10 years ago - Beste meneer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw reactie. Volgens de gegevens van de transporteur is het pakket reeds geleverd. Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren. Naar aanleiding van uw bericht keken wij uw bestelling na en zagen dat het pakket inderdaad langer over het transport gedaan heeft dan gebruikelijk, onze excuses daarvoor. Wij willen u daarom graag een gratis levering aanbieden bij een eventuele volgende bestelling. Wij hopen u daarmee tegemoet te kunnen komen en u spoedig nogmaals op onze website te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Het Team van Mister-Auto

Comment by poster of the complaint

10 years ago - Geachte heer, Ik ben ontevreden met uw reactie. U biedt mij een gratis verzending aan die u aan alle klanten aan biedt! Wat genereus. Een gepaste reactie zou zijn dat u uw logistiek traject aanpast, en tot die tijd de klanten juist informeert. Uit uw reactie (en andere reacties op klachten) blijkt niet dat u uw klanten erg serieus neemt; daarom voor mij geen Mister-auto meer.

All complaints of