Complaint: Bereikbaarheid telefonisch

user-207996 on 25 October 2013 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

De telefonische bereikbaarheid van het telefoon nummer
0900-0804 wat op kortingsbon van ING staat heeft mij ruim 40 minuten in de wacht laten staan.
De Engels sprekende dame en het irritante muziekje zijn al vervelend en dan nog de kosten.
Ondertussen een ander service nr gebeld 0900 6606600
die had ik snel aan de lijn.
De dame vertelde mij dat ik zelfs met 3 kortingsbonnen mocht
inleveren omdat ik 3 cottage gehuurd had. terwijl op de kortings bon van ING dat dit per boeking een bon ingeleverd kan worden.

Helderheid in communicatie is dit niet en het uiterst onvriendelijk om op deze manier met klanten om te gaan.

Desired solution:

Een ruime vergoeding voor de gemaakte telefoonkosten en tijd wat het mij gekost heeft.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to CenterParcs about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 25 oktober jl. is er een e-mail gestuurd naar de gast door het Webcare Team van Center Parcs. De gast gevraagd om telefoonrekening toe te sturen.

All complaints of