Complaint: Slechte service

LeonieZuidweg on 25 October 2013 about neckermann.com in category Online Warenhuizen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vanaf maandag al bezig met bestellen, meerdere malen de garantie gekregen dat de meubels voor het weekend geleverd zouden worden. Maar niet dus. Tevens heel slecht geholpen door de klantenservice.

Desired solution:

Dat dag tv wandkaart en tafels morgen nog geleverd worden.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to neckermann.com about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by neckermann.com

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by neckermann.com

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that neckermann.com posted

LeonieZuidweg

Responded on 28 October 2013 at 06:37

Na telefonisch contact, nog niet tevreden. Na een bericht op facebook werden we ineens terug gebeld en werd er wel een oplossing gezocht. Alles komt vandaag en geen bezorgkosten.. dus nu afwachten of alles echt vandaag komt en wij zijn tevreden!

neckermann.com

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Meubelen (wandmeubel, eetkamertafel, salontafel) worden maandag 28/10 alsnog geleverd. Dit is de eerstmogelijke leverdatum.
Portokosten (2X € 29,95) worden gecorrigeerd. E.e.a. telefonisch besproken.

All complaints of