Complaint: Klacht annulering

user-208125 on 25 October 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Arke vliegt gewoon op Sharm El Sheikh, ondanks alle ellende en alle dreigingen. Normaal kijk je naar een vakantie uit en ga je nog even de laatste dingen kopen, zoals bikini e.d., nu ben je haast geneigd om een kogelvrij vest en een helm aan te schaffen. “In de resorts kun je gewoon verblijven” wordt er gezegd. Daar ga je niet voor op vakantie. Het is gewoon belachelijk dat er op Egypte überhaupt gevlogen wordt. Geld verdienen ….dat is het en niet anders.

Een maand geleden hebben wij gebeld en werd er gezegd (en tevens een aantekening gemaakt door MB (initialen) verteld dat we indien er geen negatief reisadvies was , onze aanbetaling kwijt zouden zijn. Wij hebben ongeveer 15 keer gebeld en elke keer werd hetzelfde medegedeeld. Nu vandaag op de daadwerkelijke dag van annulering, wordt ons medegedeeld dat we echter nog 26 euro moeten betalen. Het gaat niet om het geld, maar het zijn gewoon zwendelpraktijken en niet anders. Je wordt 15 keer met hetzelfde verhaal afgescheept en uiteindelijk blijkt dat nog verkeerd te zijn. “Arke” is voor ons in ieder geval verleden tjd

Desired solution:

Op mijn annuleringsverzekering na mijn aanbetaling terug krijgen. Het is abnormaal dat er met emotionele reizigers totaal geen rekening gehouden wordt. Men snapt niet dat een vakantie waar geweld heerst, daar niet naar uitgekeken wordt en het grootste plezier van de reis al geheel naar de maan is. Vakantie hoort plezier te geven . U bent alleen uit om geld te verdienen en NIETS anders.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 8 november telefonisch contact gehad met de klant. Vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of