Complaint: Misleid door Lotto

user-208211 on 26 October 2013 about Lotto in category Loterijen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben telefonisch benaderd door lotto om mee te spelen voor 3 maanden met 50% korting. Ik ben benaderd omdat ik abbonnee ben van Veronica. Mij werd verteld dat er nadien nog contact met me opgenomen werd om mij dan de keuze te geven om te stoppen of blijven mee spelen en ik kon dan kiezen met hoeveel loten. Ik ben meegaan spelen en lotto maar na 3 maanden nam niemand contact met mij op. Lotto heeft geen contact meer opgenomen en ik heb lotto een mail gestuurd met het verhaal gestuurd. De eerste incasso was op 28 mei 2013 nu zegt Lotto ik moet meespelen tot en met 2 november 2013. Tevens vervalt na 3 maanden de 50& korting wat ik had dus volle pond betalen. Heb klacht ingediend en verzocht om teruggave van de afgeschreven bedragen na de 3 afgesproken maanden. Dit is mijn eerste ervaring met Lotto en dan wordt je tijdens een wervingsactie meteen misleid met een mooi verhaal en wat blijkt nu Lotto zegt ik had zelf moeten opzeggen. Terwijl aan de telefoon mij iets anders wordt verteld. En wat niet van tact getuigt is dat Veronica hiervoor wordt misbruikt. Ik voel mij behoorlijk benadeeld door Lotto omdat Lotto zich nu ook verschuild achter het deelnemersregelement.

Desired solution:

Restitutie van de afgeschreven bedragen die na 3 maanden meespelen toch nog zijn ingehouden.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Lotto about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Lotto

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Lotto

Message from Lotto

10 years ago - Geachte mevrouw Hooiveld, Uw klacht is door Lotto reeds in behandeling genomen. Graag verwijzen wij u naar de mail die wij u op 25-10-2013 hebben verstuurd. Met vriendelijke groet, Lotto - Afdeling Klachten

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Lotto posted

Comment by poster of the complaint

10 years ago - Mijn klacht is hier niet mee opgelost, u verwijst alleen naar het stukje van het gesprek wat is opgenomen. Voor de opname is mij gezegd dat ik na de 3 maanden deelname niks hoefde te doen, dat er door Lotto met mij contact opgenomen zou worden. Wanneer Lotto contact opnam dan zouden ze mij de keuze geven om te stoppen of blijven meespelen met aantal loten naar keuze. En nu wordt mij de keuze ontnomen door de misleiding. Het ene wordt verteld en intussen wordt wat anders bedoeld dat vind ik pure misleiding. Ik moet dus mijn hard verdiende geld uitgeven aan een product dat door mij niet gewenst is. Dit vind ik bedrog en het financieel benadelen van goedgelovige mensen. En nu willen jullie je er gemakkelijk van ontdoen, door mij de audio van een klein stukje van het gesprek te sturen en "klaar"en dan zijn jullie er vanaf. Nou! een "geweldige" eerste ervaring met Lotto. Voor mij de eerste en tevens laatste keer. Voor mij is het pas opgelost als ik mij geld wat na 3 maanden deelname nog ingehouden is wordt teruggestort. Want dan heeft Lotto zich ook aan zijn woord gehouden zoals met de wervingsselectie met mij is afgesproken. En als dit de praktijken zijn hoe Lotto te werk gaat dan vindt ik het diep triest dat leden van Veronica zo worden bedrogen. als ik van te voren had geweten dat dit het eindresultaat zou zijn van deelname aan de Lotto dan had ik mij meteen al bedankt! Hierbij verzoek ik u nogmaals om het ontstane "misverstand" naar tevredenheid op te lossen. Met vriendelijke Groet, Natalie

Message from Lotto

10 years ago - In verband met de beschikking over een rechtmatige overeenkomst, is de klacht niet gegrond bevonden en kunnen wij de speler niet verder van dienst zijn

Lotto

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Hooiveld,

Uw klacht is door Lotto reeds in behandeling genomen en niet gegrond verklaard.
We hebben u tevens de bandopname toegestuurd waar op u persoonlijk akkoord geeft voor een automatische incasso voor een Lotto abonnement. Graag verwijzen wij u naar de mail die wij u op 25-10-2013 hebben verstuurd.

Met vriendelijke groet,
Lotto - Afdeling Klachten

All complaints of