Complaint: klacht 2 persoonskamer (1-4) personen Riu Palace Tropical Bay

user-208414 on 27 October 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ons gezin (echtgenoot, dochter (21jr)en ik zijn vrijdag 25-10-2013 teruggekomen van een geweldige reis naar Jamaica. Er is echter een groot minpunt. Onze dochter heeft met haar zuurverdiende centjes deze reis zelf betaald en kwam in 1e instantie op een kingsize bed tussen haar ouders in te liggen. Na een klacht bij de host is er een los logeerbed geregeld. Dit zou voldoende zijn voor een klein kind maar niet voor een volwassen vrouw van 21 jaar. Nogmaals een klacht ingediend via host (ellen Wilson) die een andere kamer regelde met een sofabed. Dit bed had een zeer dun matras en stond als een glijbaan naar beneden. Zelf opgelost door opvullen met dekbedden en kussens onder de poten geplaatst. Hiervan zijn foto’s. Mijn dochter heeft het volle bedrag moeten betalen voor deze reis en heeft niet in een normaal volwaardig bed kunnen slapen. De 2 persoonskamers die worden aangeboden voor 1-4 personen zijn niet geschikt voor 1-4 volwassenen. De host Ellen Wilson heeft echt haar best gedaan en ook haar excuses aangeboden dat mijn dochter op deze manier heeft moeten slapen (vermoeid en rugpijn.
Op site van arke staat dat er kamers zijn met een kingsizebes of 2 tweepersoonsbedden. Dit zijn geen volwaardige 2 persoonsbedden want diegene in de midden ligt in de gleuf tussen de 2 bedden.

Desired solution:

Ik zou het bijzonder op prijs stellen mijn dochter een deel van haar reissom terug te geven omdat zij hetzelfde heeft betaald als onze vrienden en mijn man en ik maar geen fatsoenlijke slaapplaats heeft gehad.
Dit had van te voren duidelijk bij boeking aangegeven moeten worden.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Arke

Comment by poster of the complaint

10 years ago - Vandaag 22 november 2013 nog steeds geen reactie van Arke mogen ontvangen.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 10 december een reactie verstuurd naar het reisbureau van de klant. Vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of