Complaint: moedeloos

user-208646 on 28 October 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds augustus j.l. kan ik , sinds ik een nieuw modem heb, geen draadloze internet verbinding krijgen op een van mijn twee laptops.Als ik deze laptop via een kabeltje aansluit op het modem werkt hij wel. Dit is echter zeer onhandig, omdat het modem in een kast op de grond staat en ik dus op de grond moet zitten om te internetten.
Bovendien kunnen andere gebruikers niet inloggen op mijn WiFi verbinding vanwege een de melding “zwak, c.q. geen signaal”.
Daarnaast krijg ik om dezelfde reden “zwak/geen signaalmelding” geen TV ontvangst in mijn zitkamer.
Het modem bevindt zich in de slaapkamer op de 1e verdieping. In de slaapkamer heb ik wel TV ontvangst. Weliswaar met veel storingen.

Ik ben inmiddels “moedeloos”, omdat ik na herhaaldelijk bellen met zeer vriendelijke, hulpvaardige, invoelende medewerkers van de klantenservice nog steeds met dezelfde problemen worstel, die zij ook niet kunnen oplossen.
Het telefoongesprek eindigt steeds met de vriendelijke toezegging “wij zoeken naar een oplossing en bellen u terug”.
Ik moet nog steeds teruggebeld worden. De laatste toezegging dateert van ruim 3 weken geleden.
Ik ben ook moedeloos, omdat mijn man inmddels geopereerd is en daarvan aan het herstellen is. Gezien de mantelzorg die ik moet verlenen, ontbreekt het mij aan tijd en energie om weer voor de zoveelste keer met de klantenservice te bellen om toch eindelijk tot een oplossing te komen.
Ik heb inmiddels een nieuwe TV aangeschaft, maar ook dat helpt niet. Ik zou het mijn man zo gunnen om in de zitkamer TV te kijken nu hij herstellende is.

Desired solution:

Ik ben tevreden als
1) de TV weer ontvangst heeft,
2) mijn laptop een (draadloze) internet verbinding heeft,
3) andere gebruikers kunnen inloggen via mijn WIFI netwerk.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of