Complaint: Tuinscherm Robusto al na 3 maanden grijs.

angeliquejansen on 29 October 2013 about Praxis in category Bouwmarkten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

3 maanden geleden heb ik 6 tuinschermen gekocht bij de Praxis in Almere Haven. Op aanraden van een medewerker van deze vestiging van Praxis heb ik gekozen voor de Robusto van 69 euro per scherm. Wij hebben intotaal 6 van deze schermen aangeschaft. Kosten intotaal 414 euro dit is excl. de deur die wij bij een andere vestiging van de praxis aan hadden geschaft (die op bestelling was vanuit de fabriek). Aan deze medewerker van de praxis hebben wij gevraagd of het een probleem zou zijn als wij de hekken zouden plaatsen en in april 2014 pas in de beits zouden zetten. Wij hebben geinformeerd bij deze persoon of de hekken dan niet grijs zouden worden voor de zomer van 2014. De medewerker van de praxis verzekerde ons dat dat niet het geval zou zijn.Want deze hekken waren maar niet 1 maar liefs 2 x geimpregneerd Wij hebben naar dat advies gehandeld.

Zoals u kunt zien op de foto,s die ik heb meegestuurd is dit niet het geval. De foto,s zijn vandaag (28-okt) genomen, 3 maanden na aankoop. Zoals u kunt zien, zien de tuinschermen er niet meer uit en ze zijn nu al grijs. Waarschijnlijk hebben ze langer in het filiaal gestaan (hoogstwaarschijnlijk buiten)waardoor de tuinschermen nu al in deze zeer slechte staat zijn.

Zoals u kunt zien ziet de deur er nog perfect uit gezien deze direct uit de fabriek kwam (op bestelling). Het lijkt me niet moeilijk hieruit uw conclusie te trekken.

500 euro kwijt (de helft van mijn vakantiegeld) en 2 dagen keihard werken met 2 man (2 x 2 daglonen) om deze schuttingen te plaatsen.

Ik mag toch verwachten van een bouwmarkt als de praxis dat jullie kwaliteit leveren en jullie medewerkers in staat zijn om de juiste informatie/adviezen te geven.

Ik ben ten einde raad en weet niet wat ik hier mee aan moet.

Ik verwacht van u een passende oplossing. Komt u niet met een redelijke/passende oplossing zal ik tros radar en vara kassa inschakelen. Wij zijn zo ongelofelijk boos en teleurgesteld.

Hopelijk is dit niet nodig en kunnen wij onderling deze hele vervelende situatie afhandelen.

Helaas kon ik maar 1 foto meesturen via deze site. Ik heb het gehele hek op foto,s vastgelegd en zou deze graag aan u willen laten zien/toesturen.

U kunt contact met mij opnemen via onderstaand telefoonnummer/emailadres.

06-18053774
ronaldenangel@hotmail.com

Desired solution:

Ik ben zo boos, verdrietig en teleurgesteld dat ik geen passende oplossing kan bedenken. Ik laat het aan u over.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Praxis about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Praxis

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Praxis

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Praxis posted

Praxis

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Goedemiddag,
Bedankt voor het melden van de klacht. We vinden het heel erg vervelend dat u niet goed bent geinformeerd over de productspecificaties van dit product. Juist om dit te voorkomen krijgen al onze medewerkers een vakopleiding aangeboden, zodat we alle klanten altijd optimaal kunnen informeren. We gaan uw klacht intern bespreken, zodat we soortgelijke klachten in toekomst kunnen voorkomen. Om uw klacht op te lossen hebben we u inmiddels nieuwe schermen aangeboden. Hopelijk is uw klacht daarmee naar uw tevredenheid opgelost.

vriendelijke groet,

Ferry Peek
manager afdeling klantenservice

All complaints of