My complaint:
van oxxio na energiedirect overgestapt.bij de bevestigingsmail gezien dat het huisnummer en postcode niet klopte.in een mail gevraagd dit te wijzigen.eind vd maand dubbele facturen gehad. energiedirect gecontact. de gegevens hadden ze niet aangepast en er is geleverd aan een ander adres en bij mij gefactureerd.ondertussen is oxxio dus nooit afgezegd vandaar de dubbele factuur.ze zoeken nu uit of er onterecht geleverd is aan het andere adres.tot die tijd moeten de dubbele facturen betaald worden.en pas als blijkt dat de fout niet bij mij lag word het bedrag gestorneerd.heb voor de 2e maand weer dubbele rekeningen ontvangen.gebeld naa energiedirect.ze kunnen oxxio niet stopzetten zolang ze mij niet opnieuw aangesloten hebben.en ze sluiten mij aan zodra het adressen kwestie is uitgezocht.maar wanneer dat is kan men niet zeggen,want ze hebben een administratieve achterstand op dit moment.tot die tijd dubbele rekeningen.heb het bedrag dat door energie direct is afgeschreven deze maand gestorneerd.waarna ik een mail heb gehad:
Er is aangegeven dat we een verkeerde adres beleveren. Hiervoor is een verzoek uitgezet door mijn collega om dit uit te laten zoeken. Er zijn inmiddels 2 voorschotnota’s in rekening gebracht. Als het verzoek is opgepakt en afgehandeld en hieruit blijkt dat we onterecht een verkeerde adres hebben beleverd, dan zullen we de betaalde voorschotbedragen terugstorten op je rekening. Als je de betaalde voorschotbedragen laat storneren en er worden eventueel in de tussentijd incassokosten in rekening gebracht, dan zullen deze pas geannuleerd worden als blijkt dat we inderdaad onterecht op een verkeerde adres hebben beleverd. Wanneer blijkt dat dit niet onterecht is, dan zijn de incassokosten wel voor je rekening.
Ik hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd.
hoezo de fout bij mij?er is gemailt voor een wijziging van het adres.en alsnog foutief blijven leveren en 2 maanden dubbel laten betalen omdat hun de administratie niet snel en netjes kunnen afhandelen.er moet een oplossing komen en niet pas over 1 maand
Desired solution:
na zoveel gedoe verdien ik wel een voorang.bedrag storneren.opzegging oxxio heel simpel is geen 2 maanden voor nodig