Complaint: Sns blokkeert zomaar mijn rekeningnummer – Veiligheidszaken

user-171410 on 30 October 2013 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds enkele dagen is mijn SNS bankrekening geblokkeerd. Dit is onterecht gedaan!

Veiligheidszaken verbreekt zelfs de verbinding met een medewerker van SNS zelf omdat we veel wachtenden zijn aan de telefoon.

Zij zouden mij terugbellen echter is dit nog steeds niet gedaan, ik zit nu al dagen zonder geld en ze laten me gewoon zitten zonder mij op enigerlei wijze te informeren.

Desired solution:

Blokkade er afhalen en mijn geld ter beschikking stellen!

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to SNS Bank about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

10 years ago - Beste, We kunnen ons voorstellen dat het erg lastig is dat je rekening is geblokkeerd. Helaas kunnen wij niet inzien wat de reden is van deze blokkade. We hebben de afdeling Veiligheidszaken daarom verzocht om contact met je op te nemen. We hopen dat je snel duidelijkheid krijgt. Met vriendelijke groet, Tibor SNS Bank Webcare

All complaints of