Complaint: SNS Blokkeerd Onterecht Rekening

user-171410 on 30 October 2013 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds enkele dagen is mijn rekening geblokkeerd, hoewel er een positief saldo opstaat van nog ca €800. Dit is gebeurd zonder enige aankondiging, de pinautomaat geeft aan dat het een storing is. maar nadat ik naar het SNS kantoor ben geweest hoorde ik tot mijn verbazing dat Veiligheids- Zaken mijn rekening geblokkeerd heeft. Ik zou de volgende dag terug gebeld worden, Niet Gebeld. Weer naar het SNS kantoor balie medewerker wil VZ bellen hangen gewoon op in zijn oor. Als ze als zo doen tegen hun eigen medewerkers kan je nagaan. Als je klant wilt worden krijg je de beste service maar als onterecht je rekening word geblokkeerd laten ze hun eigen klanten vallen. Ze staan je niet eens normaal ter woord. Ze laten je dagen lang zonder geld zitten. Mensen wees gewaarschuwd, Geld op de bank hebben staan is net als geen geld hebben. Ze kunnen het elk moment zonder enige reden of gerechtelijk bevel van u afpakken of vastzetten.

Desired solution:

Onmiddellijk Rekening Deblokkeren !!
Mijn Geld Vrijgeven !!
Respect voor je klanten hebben !!

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to SNS Bank about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

10 years ago - Beste x, We begrijpen dat het erg vervelend is dat je niet over je rekening kan beschikken. We hebben je gegevens gecontroleerd en zien dat de rekening inderdaad geblokkeerd is door de afdeling Veiligheidszaken. We kunnen helaas niet inzien wat de precieze reden hiervan is. We adviseren je om geduld te hebben. De afdeling Veiligheidszaken neemt zelf contact met je op. Je kan ook zelf contact opnemen door te e-mailen naar vz@sns.nl. Met vriendelijke groet, Marnix SNS Bank Webcare

All complaints of