My complaint:
5 weken geleden heb ik de boxspring Phoenix besteld bij woonsquare + montage + bezorgen + topper. Vorige week vrijdag 25-10 is mijn boxspring ook bezorgd en gemonteerd, echter zonder topper. Ik heb wel het hele bedrag betaald echter kreeg ik te horen dat de topper niet op de bon stond, daar hier wel voor betaald was. Meteen heb ik contact opgenomen, waarna ik netjes te woord werd gestaan door iemand anders als waar ik het bed bij had besteld, en kon in de computer inderdaad zien dat hij was betaald, maar degene die mij geholpen heeft heeft deze niet op de bon gezet, me werd verteld dat deze medewerker er de volgende dag was en ik dan terug moest bellen, zo gedaan. Mevrouw kon mij op dat moment niet helpen en zou me woensdag, vandaag dus terugbellen, ik werd gemeld met de mededeling dat ik zelf op de bon had moeten kijken toen ik tekende, derhalve ik niet kan weten dat de topper apart wordt vermeld, en ik heb getekend voor het gehele bedrag, en dat ik 6 weken kon wachten op de topper, ik ben hier zeeer ontevreden over en vind dit geen service!
Desired solution:
ik zou graag zien dat mijn topper eerder wordt geleverd, zo niet wil ik mijn geld terug en is het de laatste keer geweest dat ik ook maar iets koop bij woonsquare !!