Complaint: opzegging

user-209226 on 30 October 2013 about docdata payments in category Betalingsdiensten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik reeds al meerdere malen een opzeg brief naar DOCDATA Payments gestuurd. om mijn abonnement op te zeggen.
tot op heden wordt daar nog steeds geen gehoor aan gegeven.
wordt hier op afzienbare tijd geen actie ondernomen zal ik verdere acties gaan ondernemen bij hogere instanties en media.

Desired solution:

per direct mijn abonnement te annuleren en mij geheel uit het klantenbestand te verwijderen.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to docdata payments about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by docdata payments

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by docdata payments

docdata payments

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Docdata Payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit.
Wij hebben de contactgegevens van de desbetreffende webshop naar de klant gestuurd zodat de machtiging bij hen opgezegd kan worden.

All complaints of