Complaint: valse klantenbinding

els themmen on 01 November 2013 about Makro in category Groothandels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

De 1ste keer met de aanbieding gratis goederen halen (wasmachineblokjes), kon je de keer erop je volledige bon inleveren en kreeg je terplekke 20 euro korting op je aankopen ook al kocht je voor 23 euro, bij de volgende aanbieding (wc papier)past makro de spelregels aan, zonder daar in het krantje over te spreken, dat staat dan op je ontvangen voucher die je ter plekke in je portemonnai opruimt en niet gaat bestuderen bij de kassa, ook zijn de datums aangepast wanneer je de vouchers kan inleveren daar gaan een paar weken overheen, voordat je ze weer kan inleveren, zo hebben ze langer tijd om bij de volgende actie nog zoveel mogelijk slachtoffers te maken.
Dan denk je de keer erop weer je vouchers in te leveren, maar……………… inmiddels heeft makro de spelregels aangepast en moet je eerst voor 50 euro kopen om 10 euro! korting te scoren, wil je beide vouchers inleveren ben je dus verplicht om voor 105 euro te kopen. dit noemt makro “gratis” omdat ze 45 jaar bestaan, nee dit is niet gratis dit is je klanten willens en wetens bedriegen en proberen om je omzet te verhogen. Nu staat het eindelijk op het krantje met gratis kopieerpapier, nu deze actie zal niet hard lopen omdat iedereen nu door heeft hoe hij/zij belazerd wordt waar je bijstaat.
Zeer slechte actie zoals wel vaker bij makro, zelfd de dame achter de informatiebalie was het roerend met mij eens.
Voorlopig loop ik met een heleboel kortingsbonnen in mijn portemonnai en ben dus verplicht om voor eind december een heleboel boodschappen bij makro te gaan doen anders kan ik fluiten naar gratis artikelen

Desired solution:

Mijn kortingsbonnen direct in te leveren zonder dat daar omzetverplichting van makro aan vast zit

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Makro about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Makro

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Makro

Makro

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen door het Customer Service Center. De klant ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie per mail.

Makro Customer Service Center

All complaints of