My complaint:
Op 29-10 kreeg ik van Vodafone de tip dat mijn beltegoed bijna op was.In die sms werd aangegeven welke weg ik het beste kon volgen voor aanvulling. Ik heb dat gedaan en er verder geen acht op geslagen.
Totdat ik in de namiddag weer zo’n zelfde mailtje kreeg van Vodafone waarna ik eens op mijn bankrekening ging kijken en zag toen tot mijn grote verbazing dat het geld niet naar Vodafone was gegaan maar naar Docdata. Ik dacht dat ik belazerd werd en zocht kontakt met mijn bank De ING. Zij legden mij uit wat voor soort bedrijf jullie zijn.
Normaal als ik beltegoed bestel, heb ik dat binnen enkele minuten op mijn telefoon. Maar inmiddels zijn 2 DAGEN VERDER EN NOG STEEDS NIETS.
Ik wens per direct dat ik mijn beltegoed krijg want inmiddels kan ik mijn tel niet meer gebruiken (internationaal).
Ik vind dit een schande. Ik ga me ook bij Vodafone beklagen want zij hebben er aan meegewerkt dat ik ONGEWILD, bij jullie terecht kwam.
Docdata krijkgt van mij een absolute nul
Naam:Stichting Found Docdata Pay
ments
Omschrijving:2383299596 00300006
64048037 pid2383299596t Order 32
00063 Beltegoed
Kenmerk:29-10-2013 10:45 0030000
664048037
IBAN:NL94ABNA0243142366
Desired solution:
Ik had voor €30 beltegoed besteld, een vergoeding van de helft van dat bedrag voor al mijn ergernis en tel naar Vodafone en ING vind ik billijk