Complaint: Te laat bezorgen

user-209371 on 31 October 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op de site van Selektvracht kun je via je postcode bekijken op welke tijden de pakketten worden geleverd. In mijn geval was het op 31 oktober 2013 van 11.00 tot 15.00 en van 18.00 tot 21.00. Ik kreeg te zien dat de bezorger om 11.00 onderweg was, dus het zou tussen 11.00 en 15.00 uur worden bezorgd. Nu ben ik speciaal thuis gebleven tussen die tijden, maar dacht dat ik dan om 15.30 wel een afspraak kon plannen. Helaas is de bezorger niet komen opdagen op de beloofde tijd, maar kwam 3 kwartier later toen ik dus niet thuis was. Vervolgens komt de bezorger niet dezelfde dag tussen 18.00 en 21.00 voor nog een poging, maar pas de volgende dag tussen 14.00 en 18.00. Dat betekend dus dat ik weer een hele dag kwijt ben! Erg vervelend, het is namelijk een cadeau en als me beloofd wordt dat er binnen een tijdsbestek van 4 uur (wat ik al erg ruim vind) iets word afgeleverd, dan vertrouw ik daarop.

Desired solution:

Deze zelfde avond (31 oktober 2013) nog een levering tussen 18.00 en 21.00 uur zodat ik niet nog een dag vrij hoef te nemen.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Selektvracht

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Selektvracht to pickup complaint

All complaints of