Complaint: Te vroeg gestart met leveren

user-209417 on 31 October 2013 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op10 augustus een contract aangevraagd bij energie direct. Bij de klantenservice van energiedirect werd mij verteld dat zij in het systeem kunnen zien wanneer het contract afloopt zodat zij daar aansluitend op zullen starten met leveren. Nu is er op 3 september gestart met leveren. Bij BudgetEnergie is op 18 september 2012 de energielevering gestart. Hier had ik een jaarcontract welke dus op 18 september j.l. Zou aflopen. Als gevolg hiervan heb ik niet de gehele leveringsovereenkomst uitgediend en krijg ik van mijn oude leverancier de welkomstpremie ad 275€ niet.

Desired solution:

Vergoeding van de geleden schade.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to EnergieDirect about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from EnergieDirect

10 years ago - Beste meneer Haverkamp, Uit je bericht begrijp ik dat je contract tot 18 september 2013 liep bij Budget Energie. Naar aanleiding van je bericht heb ik je gegevens bekeken en zie dat we op 7 augustus 2013 hebben opgevraagd tot wanneer je contract liep. We hebben toen als reactie de datum 02 september 2013 ontvangen. Ik raad je aan voor verdere vragen betreffende je vraag contact op te nemen met Budget Energie. Groetjes Rosalie

Comment by poster of the complaint

10 years ago - Beste Rosalie, Dank voor je reactie. Helaas word ik van het kastje naar de muur gestuurd. Budget energie zegt dat jullie het contract te vroeg in hebben laten gaan en jullie zeggen dat zij de verkeerde datum hebben doorgegeven. Vervolgens schiet ik er niets mee op en blijf ik met de geleden schade zitten terwijl partijen naar elkaar wijzen. Graag zie ik alsnog een oplossing tegemoet. Op verzoek kan ik mijn documentatie en mailwisselingen met Budget energie aanleveren. Gr. Peter

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste meneer Haverkamp,

Ik heb zojuist telefonisch contact met je gehad en aangegeven dat ik contact heb gehad met Budget Energie. Zij geven aan inderdaad 2 september als einddatum te hebben gecommuniceerd maar het contract tot 18 september liep. Ik heb meerdere malen en hen gevraagd waarom dit dan is gebeurd hierop kunnen ze me geen antwoord geven. Ik heb je aangeraden je klacht naar Budget Energie te richten omdat ik je hierbij helaas niet verder kan helpen.

Groetjes Rosalie

All complaints of