Complaint: simpele

Char88 on 01 November 2013 about neckermann.com in category Online Warenhuizen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn klacht is dat ik al enkele dagen probeer om de klantenservice van Neckermann te pakken te krijgen. In plaats van dat ik daarin slaag, sta ik eindeloos in de wacht zonder ook maar enig teken dat er iemand zal antwoorden. En waarom? Om een simpele adreswijziging. Ik heb namelijk een bank besteld, die binnenkort geleverd gaat worden. Maar bij het bestellen daarvan lukte het al niet om het afleveradres te wijzigen. Ik ben nu dus bang dat de bank op het verkeerde adres afgeleverd zal worden. En ik krijg geen gehoor van Neckermann.com om het op te lossen. Ik heb zelf al elke mogelijke manier geprobeerd om het zelf op te lossen en het gaat niet. Ik had mezelf ook graag al de kosten bespaard die ik heb gemaakt door te bellen!

Desired solution:

Ik wil dat mijn adres in het systeem van Neckermann.com wordt gewijzigd zodat de bank niet verkeerd wordt afgeleverd.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to neckermann.com about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by neckermann.com

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by neckermann.com

neckermann.com

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 1 november telefonisch contact gehad met 'Char88'. De adreswijziging is doorgegeven. De bank wordt op het nieuwe adres geleverd.

All complaints of