Complaint: kussen

Alie t b on 01 November 2013 about Klarna in category Betalingsdiensten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

krijg 1 nov.2013 tweede aanmaning voor het gekochte kussen,
a 16,95 .
Deze was echter zonder rekening,met een bijschrift van: Hier is uw surprise, wat dan volgens”mij een kadootje is.
Vervolgens hoor ik niets meer van U,tot 30 okt. met een tweede aanmaning. dit is toch niet de gedoeling

Desired solution:

graag uw oplossing

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Klarna about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Klarna

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Klarna

Klarna

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wegens privacy redenen is de naam van de klant verwijderd.
--------------------------------------------------------------------------------------
Beste mevrouw/ meneer,

Wij sturen u spoedig een e-mail toe waarin wij uitleg geven over de tweede aanmaning en uw bestelling.
U kunt als u meer vragen heeft op de e-mail reageren.

Met vriendelijke groet,
Jasper Baas
Servicevertegenwoordiger
Klarna AB

All complaints of