Complaint: fout na vernieuwing site/rekeningoverzicht belkosten voor klant a 6 euro

Lissa on 01 November 2013 about neckermann.com in category Online Warenhuizen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vandaag probeerde ik mijn rekening te betalen via de site zoals ik altijd doe en zag ik dat deze vernieuwd was.
Mijn juiste rekeningnummer was helaas van de site verwijderd ,
het nummer waar ik al jaren mee betaal.
Ik heb geprobeerd het wijzigingsformulier te openen maar dat was ook verdwenen van de site .
Omdat op de site geen emailadres of online contact hierover meer is te vinden moest ik dus bellen ,starttarief € 0,0454
en echt asociaal lang wachten
namelijk 20 minuten voor contact a 0,30 cent per minuut waarna ik een onaardige mevrouw aan de lijn kreeg.
Ik gaf aan dat het rekeningnummer al bekend was omdat ik hier al jaren mee betaal…….
mevrouw gaf aan dit niet te kunnen zien,lijkt me sterk omdat ik altijd machtig!
Er moest dus een formulier via de post naar mij toe waardoor ik nu te laat ben met betalen ,mevrouw gaf geïrriteerd aan dat dit geen kwaad kon
maar ik wil NIET te laat betalen!
Ook vroeg ik om vergoeding belkosten maar dit kon zij niet doen ,
ik vroeg dus om doorverbinden met diegene die dit wel kon en dit wilde zij niet doen ……..
Ik moest er maar een brief over schrijven op mijn kosten!
Deze mevrouw had geen eens het fatsoen om het adres door te geven ook niet toen ik aangaf dat ik niet voor mijn plezier zat te bellen maar dat er bij Neckermann een fout was gemaakt die mij geld kostte!
Ik ben heel boos geworden aan de telefoon ,excuus hiervoor maar lijkt mij zeer logisch gezien deze behandeling.

Desired solution:

Terugbetaling van 6 euro belkosten of verrekening met openstaande rekening hiervan.

Trouwens vind het ook een hele rare mededeling dat als ik later betaal dit niet uitmaakt,dit maakt wel uit!
Ik betaal nu namelijk minimaal een week rente over een hoger bedrag dan nodig is !
Immers als ik nu betaald had dan was het bedrag waar ik rente over betaal lager,toch!
Als dit bij alle klanten gebeurd is dat dus pure oplichting!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to neckermann.com about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by neckermann.com

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by neckermann.com

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that neckermann.com posted

Lissa

Responded on 04 November 2013 at 09:11

Ik ben keurig en snel gebeld en bovenstaande oplossing is mij ook geboden .Samen met rekeningnummer Neck en mijn klantnummer zodat ik zelf over kon maken en betalen .
Wel jammer dat de eerste keer dat ik belde dit niet zo is opgelost en het dan zo moet ,onnodig in mijn ogen.

neckermann.com

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Vandaag hebben we telefonisch contact gehad met 'Lissa'. We hebben afgesproken dat zij eenmalig zelf een betaling overgemaakt waarna het banknummer weer in onze administratie wordt opgenomen. Uit oogpunt van service vergoeden wij bij wijze van uitzondering de gemaakte telefoonkosten.

All complaints of