My complaint:
Onze dochter heeft sinds september van ons een abonnement van Simyo gekregen. Nu is het zo dat er een soort berichten van 1 seconde, 2 seconden, 3 seconden in rekening worden gebracht als gesprekken met als gevolg een torenhoge rekening. Op de meest onchristelijke tijden. Tijden waarop zij slaapt en geen gebruik maakt van haar telefoon. Wij hebben met Simyo gebeld en kregen het advies haar simkaart in een andere gsm te proberen omdat het waarschijnlijk aan de instellingen van haar iPhone lag. Dat hebben we gedaan en het blijft hetzelfde. Zo ver dus die oplossing. Weer gebeld. Volgens de helpdesk medewerkster van Simyo waren het toch écht gesprekken die er steeds gevoerd werden. Gesprekken van 3 seconden? Gaan die gesprekken dan zo?: “Hallo?, ja dag ik moet gaan.” Vandaag om 16.10u keken wij ter controle op de laatste online factuur. En wat stond daar tot onze grote verbazing???? Vandaag om 16.50u had zij 3 seconden gebeld naar een mobiel nummer. Om 16.50u terwijl het pas 16.10u was. Nu hadden we bewijs dat er toch écht iets mis was. Onmiddelijk gebeld met Simyo. De helpdesk medewerkster van Simyo kwam met het smoesje dat er een vertraging in de gesprekken zat…………….. Een vertraging van 40 minuten….???!?!?!? Dat is de slechtste smoes die ik ooit gehoord heb. Simyo wenst het niet op te lossen en blijft beweren dat het probleem bij onze dochter ligt. Wij willen het abonnement opzeggen maar het is een jaar abonnement. Ja, we kunnen het afkopen volgens de helpdeskmedewerkster. We hebben het gevoel dat we opgelicht worden door Simyo. Toen we de helpdesk medewerkster driegden dat we de publiciteit hiermee op zouden gaan zoeken was haar reactie: “Tja, dan wordt het uw woord tegen het onze…..”
Desired solution:
Onmiddelijke opzegging abonnement!!!!!