Complaint: Bestelling winterjas

user-209737 on 02 November 2013 about C&A in category Kledingwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

18 oktober jl. heb ik een winterjas besteld. Hierbij kreeg ik te horen dat de jas binnen 7-10 dagen zou arriveren en dat ik hierover een telefoontje zou krijgen. Na 10 dagen nog niks gehoord te hebben ben ik langsgegaan waarbij ik, na veel doorvragen, hoorde dat er een probleem met de leverancier was. Hierbij kreeg ik te horen dat ik nog ongeveer een week moest wachten maar dat mijn jas er dan echt zou zijn. Vandaag de dag een week later, de dag dat mijn winterjas zou arriveren in de winkel, kreeg ik via een telefoontje te horen dat er geen mogelijkheid tot levering van mijn jas was. Ik had geen mogelijkheid meer om hem te bestellen. Ik vind het slordig hoe hier door C&A mee om is gegaan. Ik vind dat er op een klantonvriendelijke wijze gehandeld is. Excuses en een andere oplossing waren naar mijn idee op zijn plek geweest!

Desired solution:

Een tegenvoorstel van C&A. Dit is de eerste keer dat ik bij C&A wat besteld heb en vind het jammer dat dit zo'n negatieve ervaring is. Korting op mijn eventuele volgende aankoop zal ik een redelijke oplossing vinden.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about C&A

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind C&A to pickup complaint

All complaints of