Complaint: Belkosten en toppings

user-209782 on 02 November 2013 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omdat ik langer dan 1 week een verblijf wilde boeken, stond op de website dat je telefonisch contact moest opnemen.
Na een tel boeking van 16 min , zijn de kosten al 8€ alleen om te boeken.
Terwijl ik ook al reserveringskosten van 29,50 betaal.
Omdat ik 2 x een verblijf achter elkaar boek, dus 11 nachten. Week en midweek.
Zou je denken dat je ook recht hebt op de toppings van die beide weken.

Conclusie 8€ belkosten kwijt, omdat je niet langer op de website als 1 week kunt boeken.
En 4 toppings die je niet krijgt,omdat ze er zo 1 verblijf van maken.

Desired solution:

4 toppings extra waar ik naar mijn mening recht op heb.
En bestedings bon van 8€ ivm compensatie belkosten.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to CenterParcs about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 4 november jl. is er een e-mail gestuurd naar de gast door het Webcare Team van Center Parcs.

All complaints of