My complaint:
KPN heeft mij benaderd op 3-9 om mijn abonnement op internet plus bellen te wijzigen in een goedkoper abonnement omdat ze de gewenste snelheid niet konden leveren. Ik heb hiermee ingestemd en ondervind sinds die datum ernstige problemen met de snelheid van het internet, KPN kan mij niet vertellen wat er precies gewijzigd is. Mijn brief van 15 september waarin ik om compensatie vraag, is niet beantwoord. Wel heeft KPN ( onder werktijd) een paar keer gebeld. ik ontvang nu een mail dat ik niet bereikbaar ben en maar opnieuw een brief moet schrijven. KPN beschikt blijkbaar niet over papier en een printer of een pen om de brief te beantwoorden. gezien de misleidende manier waarop de wijziging tot stand is gekomen, wil ik geen telefonisch afspraken meer maken met het bedrijf en zij willen duidelijk niets op papier!
Desired solution:
Inhoudelijk antwoord op mijn brief en mails en de vragen die ik gesteld heb. verhelpen van het probleem met de snelheid van het internet!