Complaint: klacht over afhandeling wijziging aansluiting

user-210201 on 05 November 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

KPN heeft mij benaderd op 3-9 om mijn abonnement op internet plus bellen te wijzigen in een goedkoper abonnement omdat ze de gewenste snelheid niet konden leveren. Ik heb hiermee ingestemd en ondervind sinds die datum ernstige problemen met de snelheid van het internet, KPN kan mij niet vertellen wat er precies gewijzigd is. Mijn brief van 15 september waarin ik om compensatie vraag, is niet beantwoord. Wel heeft KPN ( onder werktijd) een paar keer gebeld. ik ontvang nu een mail dat ik niet bereikbaar ben en maar opnieuw een brief moet schrijven. KPN beschikt blijkbaar niet over papier en een printer of een pen om de brief te beantwoorden. gezien de misleidende manier waarop de wijziging tot stand is gekomen, wil ik geen telefonisch afspraken meer maken met het bedrijf en zij willen duidelijk niets op papier!

Desired solution:

Inhoudelijk antwoord op mijn brief en mails en de vragen die ik gesteld heb. verhelpen van het probleem met de snelheid van het internet!

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of