Complaint: incasso

user-210305 on 05 November 2013 about Huurwoningbemiddeling.nl in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Eind maart 2012 heb ik me uitgeschreven bij huurwoning bemiddeling.nl
Echter wordt er nog altijd maandelijks geld afgeschreven.
meerdere malen heb ik contact gezocht over hoe dit kan.
Er wordt gezegd dat ik niet meer geregistreerd sta, en hier blijft het dan bij.
Nu ruim anderhalf jaar later wordt er nig altijd automatisch maandelijks bedrag van mijn rekening afgeschreven.

Desired solution:

Dat het geld wordt terug gestort, en daarbij de automatische incasso per direct wordt stop gezet.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Huurwoningbemiddeling.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Huurwoningbemiddeling.nl

Huurwoningbemiddeling.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw van Veldhuizen,

Op deze inschrijving staat sinds 22 april 2012 geen betaald abonnement geregistreerd. Onze laatste incasso was op 29 maart 2012.

Als er al wel door ons geïncasseerd is wil ik u vragen om het betaalkenmerk (PIDnummer) van de incasso aan ons door te geven, dan kunnen wij voor u de juiste inschrijving erbij zoeken.

Het betaalkenmerk (PIDnummer) vind u in de omschrijving van de incasso op uw bankafschrift of bij online bankieren.

Hopende op een spoedige reactie.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

All complaints of