Complaint: Ruim 9 maanden zonder stoel…

user-210320 on 08 November 2013 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In februari j.l. zijn 2 stoelen bij ons opgehaald ter reparatie. Na 5 keer contact op te hebben genomen met Woonsquare, en 5 keer geen reactie te hebben ontvangen, heb ik een klacht geplaatst op klacht.nl. Direct nadat de klacht was geplaatst, heeft woonsquare contact met ons opgenomen. De stoelen werden teruggebracht. Een stoel bleek echter beschadigd. Deze werd direct weer meegenomen. We ontvingen daarna vrij snel bericht dat er een nieuwe stoel zou worden geleverd. Nadien wachten we alweer ruim 3 maanden op deze stoel. In totaal wachten we dus al ruim 9 maanden op onze stoel, zonder bericht te hebben ontvangen hoe lang we dit keer nog moeten wachten. Al met al kunt u zich voorstellen dat ik de service van Woonsquare erg teleurstellend vind en dat ik er erg spijt van heb dat ik deze stoelen destijds heb aangeschaft.

Desired solution:

Binnen 3 weken levering van de ontbrekende stoel. Liever nog ons geld terug.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Woonsquare about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

All complaints of