My complaint:
Mijn persoonlijke ervaring is dat zolang er niets bijzonders aan de hand is Energiedirect een goede keus is.
Sinds er echter bij mij een fout in aansluitadres is gemaakt doordat iemand zich onterecht op ons adres had aangemeld komt de ware kwaliteit naar boven. Die is ronduit ondermaats, de klantenservice geeft wel antwoord, maar beantwoord mijn vragen tot heden niet. Ik ben hier al zeker 2 maanden met ze in contact. Een toelichting geven op een foutieve financiële correctie lukt ze simpelweg niet. Van de ene medewerker naar de andere worden de vragen doorgespeeld. Werkelijk schandalig begint het te worden. Gezien mijn ervaring zou ik niet overstappen naar Energiedirect. Wel jammer want het begin was wel een goede ervaring.
Desired solution:
Ik vraag al lange tijd om een correctie van de gemaakte fouten inclusief een financiële correctie die mij wordt voorgelegd, zonder dat de afdeling debiteurenbeheer dreigende taal uitslaat terwijl ik al weken/maanden in gesprek ben met de klantenservice.