Complaint: KPN geeft lijn niet vrij

user-210534 on 06 November 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In de nieuwe woning van mijn moeder kan de provider niet leveren omdat er nog een signaal van KPN op zit. Nieuwe provider kan geen migratieverzoek doen. Dan weer ontkend KPN het signaal te leveren, dan weer zeggen zij toe een opheffingsverzoek te doen. Ook aan netwerkbeheerder Reggefiber. Tot nu toe geen resultaat. ADSL aansluiting is helaas verwijderd.

Desired solution:

Dat KPN omgaand de lijn vrij maakt, zodat de gekozen provider haar signaal kan uitzenden.
Mijn moeder is bijna 80 en moet binnenkort haar huidige woning uit. Verhuizen is uitgesteld omdat ze niet in deze donkere tijd niet zonder tv wil.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of