Complaint: TuneUp is niet te activeren

user-210692 on 07 November 2013 about AVG Nederland in category Software

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 30 oktober j.l. heeft ondergetekende voor het 4e jaar op rij weer een abonnement op TuneUP Utilities / AVG voor 1 jaar voor 2 PC’s afgesloten.
De betaling verliep goed en ook de mail als antwoord op mijn betaling kwam snel binnen met de 2 licentiecodes. In deze mail staat een “knop” waarop staat “downloaden”. Dit deed ik dan ook.
Met circa 60 Mb te downloaden in het vooruitzicht liep ik even weg. Toen ik terugkwam was ik van het netwerk gegooid. Ik kon toen niet meer bij deze “knop” komen.

Daarna heb ik geprobeerd de Nederlandse, de Duitse of Engelse gratis proefversie TuneUp te downloaden.
Dit wil mij echt niet lukken. Mijn PC geeft geen enkele reactie als ik deze “knop” indruk.
Daarom bij deze mijn vraag aan u: hoe kan ik nu mijn licentie(s) installeren?
Ik heb ook in het ondersteuningscentrum ofwel Julia gezocht maar ook daar kon ik geen antwoord op mijn vraag vinden.
In de toegezonden informatie staat dat de licentiecode voor TuneUp 6 x 6 cijfers/letters moet bevatten. In mijn geval is dat 6 x 5 cijfers/letters. Is dit ook correct?

Ik heb contact met AVG opgenomen, zij hebben een reactie gezonden dat het in behandeling is maar nu hoor ik niets meer.

Desired solution:

Contact met koper opnemen en een goede oplossing aandragen!

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about AVG Nederland

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind AVG Nederland to pickup complaint

All complaints of