My complaint:
22 augustus 2013 heb ik bij Belcompany mijn Vodafone abonnement geprobeerd te verlengen.
vandaag 7 november, 2,5 maanden later, is het nog steeds niet geregeld. Vodafone zegt dat ze fout bij de Belcompany ligt, Belcompany geeft aan dat de fout bij Vodafone ligt.
Al met al wordt er nog steeds elke maand 65 euro afgeschreven ipv de 25 voor het nieuwe abonnement.
Inmiddels ben ik al lang geweest bij de Belcompany zodat ze een kopie konden maken van het contract en het opnieuw op konden sturen. heb inmiddels 6x met ze aan de telefoon gezeten en ook Vodafone heb ik inmiddels 7 keer gesproken. Elke keer wordt er met name door de Belcompany gezegd terug te bellen wat ook niet gebeurd. Echter is tot op de dag van vandaag nog steeds niks geregeld en ben ik de pineut, en dan nog niet eens gesproken over de tijd energie en de gemaakte kosten om hier elke keer weer achteraan te gaan.
Allemaal erg vervelend, maar als ik dan ook nog door een vrouwelijke medewerker van Belcompany aangesproken wordt waarom ik Vodafone heb gebeld terwijl zij beloofd had te gaan kijken wat ze er aan kon doen, ze is pas de 4e die dit beloofd, en dan ook nog zegt dat ik blij moet zijn dat ze het gaat proberen want ze had ook kunnen zeggen dat ik het zelf maar uit had moeten zoeken, dan ben ik er inmiddels helemaal klaar mee.
Ik besluit een officiële klacht in te gaan dienen, wat schetst mijn verbazing..? als ik een klacht heb kan ik hiermee naar de winkel toe gaan.. maar ergens een klacht indienen over de winkel dat lijkt niet mogelijk te zijn.
Desired solution:
klantvriendelijke benadering, het nu eindelijk eens in orde maken van het nieuwe abonnement, een vergoeding van de gemaakte kosten en een correcte afhandeling van mijn klacht betreffende de vrouwelijke medewerker van filiaal poolsterstraat.