Complaint: poging verlening abonnement 2,5 maand verder nog steeds niet geregeld

user-210724 on 07 November 2013 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

22 augustus 2013 heb ik bij Belcompany mijn Vodafone abonnement geprobeerd te verlengen.
vandaag 7 november, 2,5 maanden later, is het nog steeds niet geregeld. Vodafone zegt dat ze fout bij de Belcompany ligt, Belcompany geeft aan dat de fout bij Vodafone ligt.

Al met al wordt er nog steeds elke maand 65 euro afgeschreven ipv de 25 voor het nieuwe abonnement.

Inmiddels ben ik al lang geweest bij de Belcompany zodat ze een kopie konden maken van het contract en het opnieuw op konden sturen. heb inmiddels 6x met ze aan de telefoon gezeten en ook Vodafone heb ik inmiddels 7 keer gesproken. Elke keer wordt er met name door de Belcompany gezegd terug te bellen wat ook niet gebeurd. Echter is tot op de dag van vandaag nog steeds niks geregeld en ben ik de pineut, en dan nog niet eens gesproken over de tijd energie en de gemaakte kosten om hier elke keer weer achteraan te gaan.

Allemaal erg vervelend, maar als ik dan ook nog door een vrouwelijke medewerker van Belcompany aangesproken wordt waarom ik Vodafone heb gebeld terwijl zij beloofd had te gaan kijken wat ze er aan kon doen, ze is pas de 4e die dit beloofd, en dan ook nog zegt dat ik blij moet zijn dat ze het gaat proberen want ze had ook kunnen zeggen dat ik het zelf maar uit had moeten zoeken, dan ben ik er inmiddels helemaal klaar mee.

Ik besluit een officiële klacht in te gaan dienen, wat schetst mijn verbazing..? als ik een klacht heb kan ik hiermee naar de winkel toe gaan.. maar ergens een klacht indienen over de winkel dat lijkt niet mogelijk te zijn.

Desired solution:

klantvriendelijke benadering, het nu eindelijk eens in orde maken van het nieuwe abonnement, een vergoeding van de gemaakte kosten en een correcte afhandeling van mijn klacht betreffende de vrouwelijke medewerker van filiaal poolsterstraat.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Belcompany about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Belcompany posted

Responded on 13 November 2013 at 09:03

Nee ik ben niet tevreden met de oplossing. Op papier is het inderdaad opgelost, mijn contract is omgezet echter wel met een ingangs datum van 5 november in plaats van 22 augustus dus ik heb vodafone gebeld maar weten nergens van en sturen me terug naar de bel company om daar het geld te gaan verhalen al met al heb ik nog steeds geen geld terug..

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte klant,

Vervelend om te lezen dat u na lang wachten nog niet de gewenste oplossing heeft gekregen. Wij zullen er alles aan doen om dit alsnog voor u in orde te maken.

De oorzaak is dat de verlenging destijds niet goed blijkt te zijn aangekomen bij Vodafone. Wij gaan daarom de verlenging met terugwerkende kracht verwerken per 22-08-2013. En tevens het verzoek indienen om, indien van toepassing, voor de gemaakte kosten een herberekening + credit aan te maken.

Mocht u hier nog vragen/opmerkingen over hebben kunt u contact met ons opnemen via webcare@belcompany.com. Graag dan onder vermelding van VFR13-11-00684.

Met vriendelijke groet,
BelCompany Webcare

All complaints of